• Hoeveel verdient een babysit met overnachting zo ongeveer? Of hoeveel verdienen jullie? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    verschild 10 tot 40 euro geloof ik. Ligt er aan hoe lang.


    Shoganai i ne~

    Nou. Als ik hier in de buurt even 2 uur oppas krijg ik 10 euro. Maar donderdag ga ik oppassen bij mijn oom en dan verdien ik 10 euro voor 4 uur :') -ik ben gek-

    Anyway. Ik denk dat 3 euro, 3,50 per uur ongeveer het gemiddelde is.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 17:25 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ligt geloof ik aan hoe lang je er bent en voor wie je oppast.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Volgens mij hangt dat gewoon helemaal af van de persoon waarbij je oppast.


    Tell me about it, stud.

    Ik krijg altijd 5 euro.

    Slapend rijk worden. *O* Volgens mij krijg je daar nog best veel voor.


    Your make-up is terrible

    In België moeten ze met overnachting minimum 25 euro geven. Tenminste als je via de ziekenkas (?) ofzo doet. Maar als het gewoon uit jezelf is dan mogen ze zelf kiezen. Sommigen betalen 2.5 per uur, anderen 5 euro, hangt er vanaf


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat verschilt per hoe lang je oppast, en bij de persoon waar je oppast.


    Bad decisions make good stories.

    het verschilt per persoon.
    maar 1 tip: neem het geld of vantevoren aan of ga niet weg zonder het aan te nemen. Oftewel: trap niet in hun belofte dat je het morgen mag komen ophalen. Je mag dan fluiten naar je geld.


    -

    Negligible schreef:
    In België moeten ze met overnachting minimum 25 euro geven. Tenminste als je via de ziekenkas (?) ofzo doet. Maar als het gewoon uit jezelf is dan mogen ze zelf kiezen. Sommigen betalen 2.5 per uur, anderen 5 euro, hangt er vanaf

    Niet de ziekenkas maar de Gezinsbond. Maar dan gaat alles ook in het 'wit' en volgens regels enzo. Maar het is zeker betrouwbaar. =)

    Mijn ouders gaven altijd 5 euro per uur. Wanneer ik ging oppassen was het op nichtjes en dat deed ik gratis. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Niet de ziekenkas maar de Gezinsbond. Maar dan gaat alles ook in het 'wit' en volgens regels enzo. Maar het is zeker betrouwbaar. =)

    Mijn ouders gaven altijd 5 euro per uur. Wanneer ik ging oppassen was het op nichtjes en dat deed ik gratis. :')


    Haha, ja, Gezinsbond dus. Ik kon er even niet meer opkomen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kreeg altijd 3 euro per kind, per uur... en ik had toen 3 kinderen in één huis...

    Hou er wel rekening mee dat je verantwoordelijk bent voor die kinderen. Ik zou zeker van tevoren wel goede afspraken maken, als het huis in de fik zou vliegen gaan ze er wel van uit dat jij de kinderen in veiligheid brengt.