• Vandaag was dus mijn eerste werkdag in de Jeans Gallery.
    Van waar ik woon, moet ik dus eerst met de trein en dan met de bus.
    Ik had mijn trein, 11u50, ik was er op tijd, zelfs 10 minuten te vroeg.
    Ineens zeiden ze dat de trein een halfuur vertraging had. Ik was boos, net op mijn eerste werkdag!
    Wel, ik heb dan mijn werk en interimbureau gebeld om te zeggen dat ik wat later ga zijn, dankzij vertragingen. Gelukkig vonden ze het niet erg.
    Dan in het terugkeren had ik de bus om 18u40. Natuurlijk weer eens vertraging, deze keer 20minuten. Omdat de bus al laat was, had ik mijn trein naar huis ook al gemist. Dus moest ik nog een uur wachten om een andere trein.

    Wie van jullie heeft dit ook al meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 21:49 ]


    Life is all about having a good time.

    Daarom werk ik dus niet.


    -

    Ik heb een keer twee uur moeten wachten op de TGV naar parijs. (cat) Net toen hij aankwam stond ik te bellen met iemand en had ik hem bijna nog gemist. xd
    Ondanks vertraging? Moet dat niet dankzij vertraging, zijn?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Ik heb een keer twee uur moeten wachten op de TGV naar parijs. (cat) Net toen hij aankwam stond ik te bellen met iemand en had ik hem bijna nog gemist. xd
    Ondanks vertraging? Moet dat niet dankzij vertraging, zijn?


    Inderdaad, ik heb het aangepast (:


    Life is all about having a good time.

    Omg, ik moet morgen 2,5 uur met de trein & bus. Hopen dat ik beetje geluk heb x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    Omg, ik moet morgen 2,5 uur met de trein & bus. Hopen dat ik beetje geluk heb x')

    Hopelijk wel. En ik ook, want morgen moet ik weer werken ;D


    Life is all about having a good time.

    Ik ging juist van Almelo naar Enschede (5 minuutjes met de bus, van het station een half uurtje met de trein en dan weer 10 minuutjes met de bus naar m'n straat) en dat ging opvallend snel. Ik kwam aan bij het station, trein stond al klaar, van het station weg, bus kwam met 5 minuten :3
    En laatst naar Hengelo kwamen m'n mam en ik binnen in het station en stond de trein ook al klaar.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nee, ik reis nog niet zoveel met het ov haha :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind