• ik verveelde me en mn moeder had het er pas nog over dat ik geen conditie heb enzo (joehoe)
    dus ik dacht, ik ga opdrukken en kijken hoever ik kom xD
    ik red het echt nét aan tot de 15 x]
    en jullie? ;P
    ook gelijk iets om te doen als je je verveelt xd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb best wel een goede conditie, maar als er een ding is wat ik niet kan is het opdrukken... Ik doe zo 15 buikspieroefeningen, maar ik ECHTECHTECHT niet opdrukken. Ik doe het twee keer en mijn hele lichaam voelt lomp.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 0:58 ]


    Are you lost?

    Ik basketbal en kan er dus best wel veel als ik moeite doe en er zin in heb...
    Op kamp moest ik er weleens 40 doen op een bal, die wiebelt en toen was een beetje dood nadat ik op mijn gezicht was gevallen...:(
    Bovendien is het best wel lelijk om zulke brede schouders te hebben als ik heb, dus probeer er maar niet teveel te doen(mijn advies, je hoeft het niet op te volgen ik zeg gewoon wat ik denk)
    Ik kan in elk geval geen dingen aan zonder bandjes/mouwtjes zonder dat ik eruit zie als een man:S

    Ik faal in opdrukken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan niet opdrukken, maar wel 25 sit-ups.


    Owl you need is love.

    Genius schreef:
    Niet eens 1 (cat)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik moest voor het gym examen op school er 40 kunnen en ik kon ze net x') Ik sport echt nooit dus ik was wel trots dat ik het kon (krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Opdrukken is toch pompen hé? Daarbij kan ik de 40 halen. Maar meestal doe ik er 25 à 30.


    If we had not a soul, music would have created it.