• vinden jullie ook dat th veel te veel in amerika ziit??

    mliz en ik namelijk wel;)


    <3

    Ik vind het wel jammer dat ze niet zoveel bij ons zijn.
    Maar kom, we gunnen ze het succes toch wel?!
    Ze komen vanzelf terug! :P


    Träume sind wirklich!!

    dat hoop ik maar xD


    <3

    het denise =DD
    hoe is het in het straatje in noordholland

    ja idd ik vind dat ze wel wat vaker naar nederland moeten komen maar oke amerika is dan wel groter hier zitten wel de meeste en trouwste fans

    ja duhh ze moeten daar toch ook zijn? ze moeten er doorbreken ma ze laten ons echt niet stikken als je dat denkt want ze zeggen honderd keer dat ze uitkijken en klaar zijn vo werchter boutique dusja


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja dat staat in de tijdschriften je moetniet alles geloven

    ja dat staat in de tijdschriften je moetniet alles geloven
    wat nu? dat ze grg na hier komen DA MENEN DIE WEL è ! hebben ze zelf gezegd kommaan jong ge gaat me nu toch ni zeggen da jullie allemaal beginnnen te twijfelen aan th? ziek man echt ziek:(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik gun het hen tottaal dat ze naar Amerika gaan, maar die amerikaanse fans hebben tottaal niet zo'n spirit als ons!
    ik bedoel, tokio hotel kijkt gelijk mega uit naar die concerten in Amerika, kome er mega veel fans niet eens opdagen :S wat denken die wel niet?? "njaa, ik heb wel een ticket, maar tokio hotel is zoooo gisteren.. vndaag zijn ze niet cool genoeg meer. Najaa, ga ik gwoon niet!" hoe grof is da! ze wille gwoon op tv komen.. ik bedoel, heb je die concerten al eens gezien?? de helft staat niet eens naar het podium te kijke of gwoon wat te babbele tege de persoon naast hem! Bij ons is het drummedrummedrumme om iets te kunne zien, en de meeste zoude nogal raar opkijken als de persoon naast hem opeens een babbeltje begint te slaan, midden in het concert o.O

    dat tokio hotel maar lekkr bij ons blijft, wij hebben het tog veel beter met hen voor ^^

    ja dat staat in de tijdschriften je moetniet alles geloven
    wat nu? dat ze grg na hier komen DA MENEN DIE WEL è ! hebben ze zelf gezegd kommaan jong ge gaat me nu toch ni zeggen da jullie allemaal beginnnen te twijfelen aan th? ziek man echt ziek:(


    zo bedoelt ze het ni, ze wil gwoon duidlk maken dat boekjes heel vaak overdrijve, als ze maar kunne verkopn. Jah, natuurlk treed tokio hotel graag op bij ons in Europa (t o v die kak-amerikanen.. -.-) maar als ze bv zeggen dat wij de beste fans ter wereld zijn, weet dan wel dat ze dit in Elk land zeggen.. kwestie van jezelf geliefd te houden bij je fans ^^

    ik gun het hen tottaal dat ze naar Amerika gaan, maar die amerikaanse fans hebben tottaal niet zo'n spirit als ons!
    ik bedoel, tokio hotel kijkt gelijk mega uit naar die concerten in Amerika, kome er mega veel fans niet eens opdagen :S wat denken die wel niet?? "njaa, ik heb wel een ticket, maar tokio hotel is zoooo gisteren.. vndaag zijn ze niet cool genoeg meer. Najaa, ga ik gwoon niet!" hoe grof is da! ze wille gwoon op tv komen.. ik bedoel, heb je die concerten al eens gezien?? de helft staat niet eens naar het podium te kijke of gwoon wat te babbele tege de persoon naast hem! Bij ons is het drummedrummedrumme om iets te kunne zien, en de meeste zoude nogal raar opkijken als de persoon naast hem opeens een babbeltje begint te slaan, midden in het concert o.O

    dat tokio hotel maar lekkr bij ons blijft, wij hebben het tog veel beter met hen voor ^^


    daar sluit ik me bij aan...ik denk dat Amerika gewoon meer is van als het een trend is dan is het goed zo niet ja dan heb je een probleem. daarom is het ook zo moeilijk doorbreken. maar ik gun TH dat wel, ze willen het graag dus ja


    Why don't you break my heart

    ik gun het hen tottaal dat ze naar Amerika gaan, maar die amerikaanse fans hebben tottaal niet zo'n spirit als ons!
    ik bedoel, tokio hotel kijkt gelijk mega uit naar die concerten in Amerika, kome er mega veel fans niet eens opdagen :S wat denken die wel niet?? "njaa, ik heb wel een ticket, maar tokio hotel is zoooo gisteren.. vndaag zijn ze niet cool genoeg meer. Najaa, ga ik gwoon niet!" hoe grof is da! ze wille gwoon op tv komen.. ik bedoel, heb je die concerten al eens gezien?? de helft staat niet eens naar het podium te kijke of gwoon wat te babbele tege de persoon naast hem! Bij ons is het drummedrummedrumme om iets te kunne zien, en de meeste zoude nogal raar opkijken als de persoon naast hem opeens een babbeltje begint te slaan, midden in het concert o.O

    dat tokio hotel maar lekkr bij ons blijft, wij hebben het tog veel beter met hen voor ^^


    daar sluit ik me bij aan...ik denk dat Amerika gewoon meer is van als het een trend is dan is het goed zo niet ja dan heb je een probleem. daarom is het ook zo moeilijk doorbreken. maar ik gun TH dat wel, ze willen het graag dus ja


    ik gun ut ze ook heel erg!!
    maar die amerikanen vind ik egt vaag.
    wees un egte fan of niet!!
    niet zo'n wannabe fan!


    zeg wat je bedoeld, en bedoel wat je zegt

    Weetje

    Ik gun het hun dat ze echt zo beroemd zijn enzoo

    Maar ons hier in Europa, ik vind wel dat ze ons hier wel wat laten stikken :S

    Ik ben fan maar klink misschien grof :P

    Maar heb je hun ooit al eens "Thank You Europe!" horen roepen?
    Banee!
    Altijd "Thank you America!"

    Dankzij ONS hier in het kleien Europa zijn ze wel beroemd geworden in Amerika,
    Denk niet dat hun dat nog weten :S
    Eigenlijk vind ik dat de jongens eens wat meer naar ons kleine Europa mogen omkijken.
    HIer zijn toch ook nog fans!
    Ze zitten nu suprveel in Amerika en waar denk je dat de eerste show is doorgegaan na de opperatie van Bill? In Amerika. Zo voorspelbaar.

    Njah

    Xx

    Weetje

    Ik gun het hun dat ze echt zo beroemd zijn enzoo

    Maar ons hier in Europa, ik vind wel dat ze ons hier wel wat laten stikken :S

    Ik ben fan maar klink misschien grof :P

    Maar heb je hun ooit al eens "Thank You Europe!" horen roepen?
    Banee!
    Altijd "Thank you America!"

    Dankzij ONS hier in het kleien Europa zijn ze wel beroemd geworden in Amerika,
    Denk niet dat hun dat nog weten :S
    Eigenlijk vind ik dat de jongens eens wat meer naar ons kleine Europa mogen omkijken.
    HIer zijn toch ook nog fans!
    Ze zitten nu suprveel in Amerika en waar denk je dat de eerste show is doorgegaan na de opperatie van Bill? In Amerika. Zo voorspelbaar.

    Njah

    Xx


    daar heb je eigelijk best wel gelijk in!!
    ik vin ook da ze wel weer wa vaker hier moge kome!!
    en onshier eens moge bedanke!!

    kuzzies mij


    zeg wat je bedoeld, en bedoel wat je zegt

    Weetje

    Ik gun het hun dat ze echt zo beroemd zijn enzoo

    Maar ons hier in Europa, ik vind wel dat ze ons hier wel wat laten stikken :S

    Ik ben fan maar klink misschien grof :P

    Maar heb je hun ooit al eens "Thank You Europe!" horen roepen?
    Banee!
    Altijd "Thank you America!"

    Dankzij ONS hier in het kleien Europa zijn ze wel beroemd geworden in Amerika,
    Denk niet dat hun dat nog weten :S
    Eigenlijk vind ik dat de jongens eens wat meer naar ons kleine Europa mogen omkijken.
    HIer zijn toch ook nog fans!
    Ze zitten nu suprveel in Amerika en waar denk je dat de eerste show is doorgegaan na de opperatie van Bill? In Amerika. Zo voorspelbaar.

    Njah

    Xx


    weetje ik vind dat je gelijk hebt !!
    zonder Europa zou tokio hotel nooit beroemd zijn geworde tot in amerika.
    dat zijn ze idd blijkaar vergeten !!
    tis altijd ''Thank you America!"
    en nooit eens "Thank You Europe!"
    ik gun hun het suc6 in amerika !! en ben heel blij voor hun dat ze tot daar zijn doorgebroke !!
    maar da wilt nog ni zegge da ze Europa moete late stikke.

    Ik vind het niet leuk. Serieus, niet.
    En ik ben blij dat we het allemaal zo'n beetje met elkaar eens zijn.

    Mijn mening.

    *boring*

    Ik vind het echt absurd. Door ons zijn ze doorgebroken in Amerika, en Europa zijn altijd al de trouwste fans geweest. Ik vind dat ze het echt niet kunnen maken. En zeker omdat het Amerika is.
    Al die mensen zijn nep. Ik vind Tokio Hotel ook wat nep lijken. [/mijn mening]
    Tokio hotel denkt dat ze alles kunnen maken, en omdat ze doorbreken worden ze té commercieel. En ik ben blij voor ze dat ze doorbreken, maar waarom laten ze ons in de steek? Dat kan ik gewoon niet geloven. En ik las iets over een signeersessie in een Europees land: Ik ga niet stemmen. Eerst ons in de steek laten en dan ons [een soort van] omkopen om te stemmen om een award te winnen. Ik dacht dat ze van de (europese) fans hielden. ><


    -

    ze komen vanzelf weer trug :Y)


    when words fail, music speaks.