• Deze mededeling krijg ik dus heel vaak terwijl hij wel gewoon tussen 'Alle stories' staat.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 14:32 ]

    ja ik snap ook niet helemaal hoe dat zit, maar ik vind het wel vervelend


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik denk dat dat komt vanwege de databasecrash. Veel mensen hebben hun hoofdstuk niet teruggekoppeld aan hun verhaal en hebben in plaats daarvan hun verhaal verwijderd (denk ik, ik weet het ook niet precies.) Ik vind het ook vervelend en eerlijk gezegd een beetje een luie instelling, maar er is niets aan te doen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Heb je een voorbeeld?


    Dit is mijn signature...

    Of je met het hoofdstuk nog activeren of de story.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Dat is bij de zoekfunctie ook zo. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hale schreef:
    (...)
    http://www.quizlet.nl/chapters/381757/meet-lauren-aka-greenbird/

    Bij Alle Stories staan toch geen hoofdstukken, maar alleen stories?


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Bij Alle Stories staan toch geen hoofdstukken, maar alleen stories?

    Ja maar als je dan op de story drukt komt er testaan Deze story is momenteel (nog) niet beschikbaar.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Casiraghi schreef:
    (...)
    Ja maar als je dan op de story drukt komt er testaan Deze story is momenteel (nog) niet beschikbaar.
    Dat heb je soms bij de zoekfunctie ook. Mensen maken een story aan, maar activeren hem niet enkel om hun titel te "reserveren".


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    Dat is bij de zoekfunctie ook zo. :/


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Passerby schreef:
    (...)Dat heb je soms bij de zoekfunctie ook. Mensen maken een story aan, maar activeren hem niet enkel om hun titel te "reserveren".

    De zoekfunctie is inmiddels aangepast zodat er geen inactieve stories meer getoond worden.

    Het reserveren van titels is weinig zinvol aangezien het mogelijk is om dezelfde titel te hebben als een ander verhaal.


    Dit is mijn signature...

    Casiraghi schreef:
    (...)
    Ja maar als je dan op de story drukt komt er testaan Deze story is momenteel (nog) niet beschikbaar.

    Kun je dan een voorbeeld geven van een story waarbij dat gebeurd?


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    De zoekfunctie is inmiddels aangepast zodat er geen inactieve stories meer getoond worden.

    Het reserveren van titels is weinig zinvol aangezien het mogelijk is om dezelfde titel te hebben als een ander verhaal.
    Dat weet ik, maar zo maakte de users duidelijk dat die titel al bestond en het dus niet fijn zou zijn, moest je hem "stelen". Dat werd echt gedaan. Is dat al lang dat je dat niet meer kan zien?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dat weet ik, maar zo maakte de users duidelijk dat die titel al bestond en het dus niet fijn zou zijn, moest je hem "stelen". Dat werd echt gedaan. Is dat al lang dat je dat niet meer kan zien?

    Een paar dagen pas :)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Een paar dagen pas :)
    oh oki


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?