• Louis Tomlinson en Lily Andrews zijn al jaren het perfecte koppeltje geweest. Sinds Louis' beroemdheid met zijn band One Direction is Lily bij de fans zowel positief als negatief bekend. Maar Louis en Lily slaan zich door alles heen. Tot het moment dat Louis er achter komt dat Lily al jaren iets voor hem verzwijgd. Iets heel belangrijks, iets wat beide hun levens zal gaan veranderen.

    Love and tears.


    Rollen:
    - Twee beste vriendinnen van Lily / Temptress & Romanian
    - Een jongere zus van Lily / SofieSaade
    - Een oudere en één jongere broer van Lily / Horcruxes & Netsky
    - Drie Twee Een fans die haar haten / snoes & Gracias
    - Vier Drie Twee fans die haar graag mogen en samen een Lily-fanclub hebben opgestart / Onevoice & SofieSaade &
    - Twee toekomstige vriendinnen van Zayn of Liam of Niall of Harry / Horcruxes & LadyStyles
    Ik zou het leuk vinden als de twee jongens ook werden ingevuld (:

    Informatie:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Foto van een bekend persoon. Geen Demi Lovato.
    Relatie: Voor de vriendinnen en familie van Lily. Hoe je de 1D'er hebt ontmoet voor de toekomstige vriendinnen.
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 20:37 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    wil je me waarschuwen als je start? lijkt me een leuk verhaal. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rol: Toekomstige vriendin van Liam {als het kan}
    Volledige naam: Jacky Elisabeth Crone
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Ashley Benson


    Relatie: Liam en Jacky ontmoette elkaar in een supermarkt toen Jacky uitgleed over een vermorst soepblik en Liam ving haar toen op
    Extra's: Jacky is heel spontaan en staat graag in de spolights


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    West schreef:
    wil je me waarschuwen als je start? lijkt me een leuk verhaal. (:
    Zal ik doen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Atelophobia schreef:
    (...)Zal ik doen (:

    dankje (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rol: Toekomstige vriendin van Niall, beste vriendin Lily? (:
    Volledige naam: Raya Florence Isabella Montgomery
    Leeftijd: Raya is nog een maandje zestien jaar. Ze wordt namelijk op 4 September zeventien.
    Uiterlijk:


    Naya Rivera
    Relatie: Raya en Niall hebben elkaar al weleens ontmoet, maar nooit hebben ze echt de moeite gedaan om elkaar te leren kennen, gewoon wegens gebrek aan interesse in elkaar. Wanneer de vonken echt overslaan, is wanneer Raya eigenlijk met haar goede vriendin, hoeft niet Lily te zijn, naar de bioscoop zou gaan, maar wanneer haar vriendin haar laat zitten. Raya blijft maar wachten en uiteindelijk begon het te regenen. Niall kwam langs met Harry en Louis, en eigenlijk voelde hij zich er toe gedwongen om haar uit te nodigen om mee te gaan, gezien hij haar al vaker had gezien. Nu zijn de twee vrienden van elkaar.
    Extra's: Raya is opgegroeid met een geestelijk gehandicapte broer. Hierdoor weet ze mensen te respecteren zoals ze zijn en zal niet ze niet gauw aan komen zetten met vooroordelen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Informatie:
    Rol:
    Beste vriendin Lily.
    Volledige naam: Blake Catherin Lively.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk: Foto van een bekend persoon. Geen Demi Lovato.


    Relatie: Voor de vriendinnen en familie van Lily.
    Hoe je de 1D'er hebt ontmoet voor de toekomstige vriendinnen. Blake heeft geen relatie. Ze is een keer misbruikt geworden door een jongen en is daarom erg voorzichtig op dat gebied. Ze was 13 en sinds die tijd heeft ze geen relatie meer gehad.
    Extra's: Ze heeft een oudere (21) zus waarmee ze woont. Haar vader en moeder zijn omgekomen bij een ongeluk. Ze heeft een erg goede band met haar.
    Haar hobby is fotografiste.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 20:30 ]

    Rol: Beste vriendin Lily.
    Volledige naam: Milanova Eve Cecilio.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk: Milanova(Emma Watson) heeft lange, donkerbruine haren en lichtbruine ogen. Ze is slank gebouwd en is ongeveer 1m75. Als ze lacht heeft ze van die schattige kuiltjes in haar wangen. Verder heeft ze ook nog mooie, lange benen en prachtige ogen.


    Relatie: Milanova kent Lily als sinds de kleuterklas. Hun moeders zijn goed bevriend, daarmee dat ze zo snel goeie vriendinnen zijn geworden. Ze geven tips, liefdesadvies en steunen elkaar in slechte tijden. Lily en Milanova weten alles over elkaar, ze delen hun geheimen samen en hebben verder nog is dezelfde interesses. En als ze ruzie hebben, gaat het meestal over de stomste zaken. Ze kunnen nooit lang boos zijn op elkaar. Daarvoor houden ze veel te veel van elkaar.
    Extra's: Milanova is heel sportief. Voetbal en badminton zijn haar grootste hobby's en ze is er nog goed in ook. Ze schaamt zich niet om als meisje voetbal te spelen tussen al die jongens.

    & btw; laat je weten als de story er is? (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Rol: Fan die de 'Lily-fanclub' opricht.
    Volledige naam: Livianne Benson - Liv
    Leeftijd: 17 jaar. Liv wordt op 22 juni 18 jaar.
    Uiterlijk: Liv heeft mooi glanzend sluik bruin haar met een paar blinkende groene kijkers. Ze is niet echt een mode popje, maar ook helemaal niet lelijk. Liv is een meisje dat een natuurlijke charme heeft. Haar glimlach is een van haar sterkste troef. Liv draagt graag een hoedje of een sjaaltje op haar hoofd. Ze vindt het gewoon een heel leuk detail.
    Voor de rest draagt Liv vaak een donkere strakke jeans met daarboven simpele shirts en topjes boven. Liv heeft ook duizenden vestjes. Het is een beetje een verslaving.


    - Willa Joanna Holland
    Relatie: -
    Extra's: Liv volgde de groep 1D al vanaf het begin. Ze wordt gewoon altijd zo vrolijk als ze de jongens hoort zingen. De hoop die ze overbrengen met hun gezang is voor haar zoveel waard. Daarom heeft ook ze veel respect voor hun.
    Toen ze opving dat Lily, de vriendin van Louis, het doelwit werd van pesterijen en bedreigingen, voelde ze haar meteen geroepen op een 'fanclub' voor Lily op te starten. Liv vindt het verschrikkelijk dat het meisje dat haar vriendje door dik en dun steunt, zo afgebroken wordt door sommige haters. Daarom wilt ze met deze 'fanclub' aantonen dat er ook fans zijn die Lily steunen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 21:40 ]


    Forlife.

    Ik ga broer invullen c:


    all I want is the taste that your lips allow

    Is het goed als ik een jongen en een meisje als rol invul? (:


    They were never in fact homeless

    West schreef:
    wil je me waarschuwen als je start? lijkt me een leuk verhaal. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Informatie:
    Rol: Broertje Lily

    Volledige naam:
    Wade, Aniston, Andrews.

    Leeftijd:
    Vijftien jaar

    Uiterlijk:
    Wade heeft donkere bruine krullen, en donker bruine ogen. Er is altijd wel kleur op zijn wangen te vinden zelfs als hij ziek is. Hij is erg sportief en sport zo’n vier keer in de week. Wade is best groot voor zijn leeftijd, 1.70 meter, waardoor hij een stuk ouder lijkt dan dat hij werkelijk is. Hij groeit dan ook niet meer zoveel. Als Wade lacht komt er een kuiltje in zijn rechterwang terecht, wat de meeste meiden aantrekkelijk aan hem vinden. Hij is ook best populair op school maar trekt zich er niet veel van aan. Wade draagt kleding die hij het lekkerste vindt zitten, meestal is dat een normale, gescheurde spijkerbroek met daarboven een simpel t-shirt. Hij draagt bijna altijd zijn afgetrapte Nikes.


    Op de foto; Will Dunn.

    Relatie:
    Wade en Lily kunnen het opzich wel goed met elkaar vinden, het ligt er maar aan in wat voor humeur de twee zijn. Hij heeft een goeie band met zijn vader en houd ervan om met hem naar oude muziek van vroeger te luisteren. Met zijn moeder heeft hij ook een goede band.

    Extra's:
    Wade kan enorm goed skateboarden, dit doet hij ook erg graag. Met zijn beste vrienden tokkelt hij graag op de dure gitaren van zijn vader, die er soms niet al te blij mee is. Wade heeft voor de rest geen vriendin, en wilt dit ook liever nog niet.

    Ik hoop dat je de rol goed genoeg vindt haha. (:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 22:01 ]


    They were never in fact homeless

    Rol: Grote broer
    Volledige naam: Oliver Andrews
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Oliver heeft het gezicht alsof hij net uit een boekje komt gestapt. Zijn bruine haren hangen altijd warrig over zijn voorhoofd wat hem een verschrikkelijke nonchalante look geeft. Oliver staat bij vele meisjes bekend voor zijn verleidelijke glimlach. Het is zo’n typische schuine glimlach die vele jongens hebben als ze even niet weten wat zeggen of gewoon heel onhandig zijn geweest en dat laatste gedeelte komt bij hem heel veel voor. Zijn ogen zijn mooi chocolade bruin. Van kledij draagt hij vanalles het liefste wat hij draagt is een wit tshirt met een geruit, blauw hemd over die openhangt en een grijze skinny’ daaronder die een beetje hangt, maar niet té en zijn favoriete sneakers.
    - Francisco Lachowski.
    Relatie: Oliver heeft al 4jaar een relatie met Mila . Ze hebben de perfecte relatie. Als je hem ziet, zie je haar. Ze kennen elkaar al heel lang, ze zaten samen in dezelfde klas en iedereen zag gewoon dat ze voorbestemd voor elkaar waren en had al veel langer dan hun door dat het een goede relatie ging worden.


    all I want is the taste that your lips allow

    West schreef:
    wil je me waarschuwen als je start? lijkt me een leuk verhaal. (:


    Ivar Oosterloo.

    Rol: Jonger zusje Lilly
    Volledige naam: Sarah Charlotte Andrews.
    Leeftijd: 9
    Uiterlijk:






    Relatie: Sarah kijkt heel erg op tegen haar oudere zus. Ze il het liefste net zoals haar zijn. Verder kan ze het met 1D goed vinden. Ze is namelijk erg spontaan en sociaal, ze wilt het lieft de hele dag knuffelen en doet dat dan ook met iedereen die ze tegen komt, of dat nou haar familie is of de jongens van 1D. Ze heeft geen voorkeur bij de jongens, of bij haar broers en zussen.
    Extra's: niets?