• Louis Tomlinson en Lily Andrews zijn al jaren het perfecte koppeltje geweest. Sinds Louis' beroemdheid met zijn band One Direction is Lily bij de fans zowel positief als negatief bekend. Maar Louis en Lily slaan zich door alles heen. Tot het moment dat Louis er achter komt dat Lily al jaren iets voor hem verzwijgd. Iets heel belangrijks, iets wat beide hun levens zal gaan veranderen.

    Love and tears.


    Rollen:
    - Twee beste vriendinnen van Lily / Temptress & Romanian
    - Een jongere zus van Lily / SofieSaade
    - Een oudere en één jongere broer van Lily / Horcruxes & Netsky
    - Drie Twee Een fans die haar haten / snoes & Gracias
    - Vier Drie Twee fans die haar graag mogen en samen een Lily-fanclub hebben opgestart / Onevoice & SofieSaade &
    - Twee toekomstige vriendinnen van Zayn of Liam of Niall of Harry / Horcruxes & LadyStyles
    Ik zou het leuk vinden als de twee jongens ook werden ingevuld (:

    Informatie:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Foto van een bekend persoon. Geen Demi Lovato.
    Relatie: Voor de vriendinnen en familie van Lily. Hoe je de 1D'er hebt ontmoet voor de toekomstige vriendinnen.
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 20:37 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Er zijn al een paar rollen bekend gemaakt!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    DANKJE_O_


    all I want is the taste that your lips allow

    Dankjeee<3

    Ik ga nog even snel een rol invullen haha (:


    They were never in fact homeless

    Rol:vriendin van zayn
    Volledige naam:Kimberly Loveless
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Donkerblond haar, Grijs blauwen ogen en echt nog een jonger meisjes gezicht


    Relatie: Met zayn en zo leert ze ook lilly kennen ze vind lilly wel een lief meisje maar ze zullen nooit de beste vriendinnen worden!.
    Hoe je de 1D'er hoe heb je ze ontmoet :
    Via een vriendin die had de ping van zayn en ik had heb toegevoegd gewoon voor de grap, maar na lang met elkaar gepingt te hebben vroeg die me toch om een keertje af te spreken en als ik eerlijk moest toegeven had ik al een soort van kriebels door onze nachtelijke gesprekken en eigenlijk sloeg gelijk de vonk over en zijn we sinds die tijd erg gelukkig samen


    Extra's:ik ben een lief spontaan meisje ik doe tegen iedereen vriendelijk zelfs als ik je niet echt mag, maar hey er is al genoeg oorlog in de wereld ik ben een meisje dat aan goede doelen steunen en inzameling aktie's doet

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 0:44 ]


    Better a witty fool than a foolish wit

    Informatie:
    Rol: Vriendin Harry

    Volledige naam:
    Jolee, Haylen, Gibson

    Leeftijd:
    Zestien jaar – ze wordt op 16 januari zeventien

    Uiterlijk:
    Jolee heeft blonde haren tot over haar schouders. Ze heeft donkerblauwe/grijze ogen en daarom heen zitten lange wimpers. Ze heeft best een kleine neus, met daarop een paar sproetjes. Haar lippen zijn vol en zijn meestal lichtroze door de lipgloss. Voor de rest houdt Jolee niet echt van make – up, ze blijft veel liever neutraal. Jolee is 1.65 meter lang, wat ze van zichzelf er klein vindt. Haar kledingstijl is altijd heel vrolijk, meestal draagt ze jurkjes en als het daar te koud voor is een leuke broek of t – shirt. Ze kan totaal niet op hakken lopen dus heeft ze elke dag wel verschillende sneakers aan.



    Relatie:
    Jolee heeft Harry ontmoet op het strand, gelijk klikte het tussen de twee. Wat Harry niet weet is dat Jolee al vanaf het begin dat ze hem ontmoette een grote crush op hem heeft. Ze weet echter niet dat dit wederzijds is.

    Extra's:
    Jolee heeft een baan in de Coolcat waar ze zowat elke dag werkt, maar dit doet ze wel met plezier. Wel maakt ze wel tijd voor haar beste vrienden. Ze is dol op zingen en gitaar spelen en tenen doet ze ook graag. Ze heeft een zusje, Jenna, van dertien jaar oud en een vader en moeder van beiden vijfenvijftig jaar oud. Die heette Richard en Joyce.

    Hopelijk vindt je de rol goed genoeg (:


    They were never in fact homeless

    Rol: Toekomstige vriendin van Harry? (Sorry, ik kon het niet laten..:$)
    Volledige naam: Emily Rose Johnson
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk: Kristin Herrera:


    Emily heeft bruine ogen. Van nature heeft ze donkerbruin haar. Meestal laat ze een aantal plukken van haar haar blond en donkerpaars verven. Haar kledingstijl is niet erg opvallend. Emily houdt ervan om gewoon een spijkerbroek te dragen met daarboven een simpel shirt en een vestje. Haar lievelingskleur is paars. Dat zie ze terug in haar haar en vestje. Verder heeft Emily een dun postuur. Iets opvallends is dat ze maar 1.63 meter lang is. Ze is dus erg klein voor haar leeftijd. Overigens gaat Emily nooit de deur uit zonder nagellak op haar nagels.
    Relatie: Emily heeft Harry ontmoet op de bowlingbaan in Londen. Harry was daar met Liam, Louis, Zayn en Niall aan het bowlen. Emily had daar een vakantiebaantje als serveerster. Toen ze drankjes naar de jongens ging brengen zag ze Harry en Louis op de baan liggen. Op het moment dat ze er wat van zei luisterde Harry meteen, want bij hem was de vonk overgeslagen. Emily moest eerst niets van Harry weten. Ze vond hem maar een irritante krullenbol. Maar naarmate de tijd streek begon ze zijn flirterige opmerkingen wel aantrekkelijk te vinden.
    Extra's: Emily komt uit een gezin met een normaal inkomen. Ze heeft twee zussen van 18 en één broertje van 10. Haar vader moet voor zijn werk veel reizen, dus hij is weinig thuis. Haar moeder is een huisvrouw.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 9:55 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Rol:Toekomstige vriendin van Liam
    Volledige naam: Lucy Kathy Bell
    Leeftijd": 17, wordt 8 november 18
    Uiterlijk: -Lucy Hall-


    Lucy heeft haar eigen kleding stijl en kleed zich elke dag wel anders. Ze had voorheen een roze pluk in haar haar alleen heeft die eruit laten halen vorige zomer. Ze is wel heel klein namelijk 1.53 en draagt daarom bijna altijd hakken. Verder gaat ze nooit de deur uit zonder oog potlood op.
    Relatie: Lucy leerde Liam kennen bij The London Dungeon, ze zaten samen in een groep en Lucy schrok elke keer super erg van Liam zijn geschreeuw. Uiteindelijk zei ze er iets van en toen vond ze hem toch wel erg leuk.
    Extra: Lucy heeft drie zussen, Hayly, Karin en Sarah. Zij is de jongste en word altijd gecommandeerd door haar zussen. Verder heeft ze haar eigen fashionblog op internet en post daar regelmatig dingen op.

    Ik dacht, ik vul hem nog maar eens in xD Ik hoop dat je hem goed genoeg vindt.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Rol: Lid van de Lily fanclub
    Volledige naam: Alexis Isabel Florancé
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Relatie: Alexis is gek op Lily, het liefste wilt ze er netzoals haar uitzien met dat laatste is ze ook aardig bezig. Haar natuurlijke haar kleur was donkerblond maar ze heeft het dezelfde kleur geverft als Lily. Ze koopt haar kleding in de zelfde winkel en eigenlijk is ze enrom obsessed met Lily. Louis vind ze ook geweldig maar niet op de manier dat ze Lily haar plek wilt innemen. Ze wilt wel zoals Lily zijn maar haar vervangen wilt ze niet.
    Extra's: hopelijk heb je er wat aan (:

    Het laatste vriendinnetje van [.] zal als laatste bekend geraakt worden omdat ik graag liever de andere rollen heb (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: toekomstige vriendin Zayn.
    Volledige naam: Eluna Sophia Brown
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk: Eluna heeft lang donker haar, bruine ogen en een licht door de zon gebruinde huid. Ze heeft een lieve glimlach , die ze altijd op heeft.

    Victoria Justice
    Relatie: Eluna en Zayn kennen elkaar eigenlijk al sinds kleins af aan maar hadden nooit over een relatie na gedacht. Het was altijd vanzelfsprekend dat ze gewoon beste vrienden waren en er nooit meer dan dat zou komen. Zo had Eluna al snel vriendjes maar al die "relaties" waren te kort om eigenlijk relaties te noemen. Op de dag dat Zayn zijn auditie had leek er pas iets te gebeuren tussen die twee. Eluna was met hem mee gegaan want daar is ze nou eenmaal zijn beste vriendin voor. Ze had hem succes gewenst en een knuffel gegeven. Toen hij klaar was en hoorde dat hij door ging was hij op der af gevlogen en had hij haar recht op haar mond gezoend. De twee wisten daarna niet goed wat ze moesten doen en deden eigenlijk alsof het nooit gebeurt was. Maar het leek algemeen bekend dat de twee duidelijk gevoelens voor elkaar hebben. alleen hun lijken het zelf nog niet te weten.
    Extra's: Eluna kan zelf heel goed zingen en acteren maar ze wilt niet zo veel in de spotlights staan, niet omdat ze gewoon echt niet wilt maar omdat ze vind dat Zayn die verdient heeft.


    ed westwick <3

    Dankjewel voor de rollen! (flower)


    They were never in fact homeless

    Ik zou graag nog eerst de fans en haters hebben voor ik het vriendinnetje bekend ga maken..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    dan verzin ik ook nog maar een hater. (:

    Rol: fan die haar haat
    Volledige naam: Megan Samira Blank
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Magen heeft kort blond haar met een donkere uitgroei, ze heeft blauwe ogen en een lichte huid. haar ogen heeft ze altijd wat donkerder opgemaakt.

    Taylor Momsen
    Relatie: Magen is een meisje die altijd gek is geweest op de jongens en bij Louis op school heeft gezeten. Al sinds haar eerste jaar is het behoorlijk duidelijk dat ze het erg fijn vind om in de spotlights te staan en er alles aan zou doen om een beetje roem te krijgen. Ze heeft sinds het begin al een enorme hekel gehad aan Lily en loopt haar altijd zwart te maken.
    Haar familie vind dat Magen echt een engeltje is alhoewel ze zich anders aan de buitenwereld laat zien.
    Extra's: Magen is erg zelfverzekerd en het doet haar helemaal niets als ze iemand heeft beledigd of iets in die richting.


    hij is niet erg goed maar ik maakte 'm even snel ;)


    ed westwick <3

    Let's give it a try.
    Rol: Toekomstige vriendin Zayn, bitte
    Volledige naam: Allyson Hope McBride (Ally voor de vrienden)
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Allyson heeft lang donkerbruin haar, soms krullend maar soms ook stijl. Ze is slank, niet groot maar ook niet klein en heeft chocolade bruine ogen. Meestal is ze opgemaakt, maar nooit te hard (ze wil er niet bijlopen als een hoertje). Haar huid is niet wit, maar ook niet gebruind. Ze lacht altijd.
    Allyson McBride (ik weet niet hoe je die foto zo moet doen, sorry ;D! En de foto is Nina Dobrev)
    Relatie: Allyson had altijd in Bradford gewoond en was altijd het buurmeisje van Zayn. Ze is exact drie maanden jonger dan hem. Al van in de wieg kennen ze elkaar. Zayns mama paste altijd op Anna (en Zayn) wanneer haar moeder weg moest. Zo werden Zayn en Allyson bevriend. Maar na tien jaar besloten Zayn en zijn familie te verhuizen naar de andere kant van Bradford. Ze hielden nog twee jaar contact, maar na die twee jaar gingen ze verder met hun leven. Totdat ze op een dag met haar beste vriendin, Geneva Lane, meegaat naar haar audities van the x factor en daar Zayn weer tegen het lijf loopt.
    Extra's: Allyson's mama is eigenlijk een tienermoeder. Ze beviel van Allyson wanneer ze 19 was. Haar toenmalige vriend had hun laten zitten, maar dat vond ze niet zo erg. Daarom ook dat Allysons familienaam McBride is, dat is de familienaam van haar mama. Verder houdt ze ervan om zich mooi te maken, maar ze is verre van een ijdeltuit. Ze vindt zichzelf wel mooi, is blij me hoe ze is, maar ze benijdt soms andere meisjes omdat die toch nog mooier zijn dan haar. Ze is vrij verlegen, maar eenmaal je haar kent bloeit ze open en is ze een echte babbelkous. Als kind wou ze altijd zeemeermin worden maar nu droomt ze ervan om kinderpsychologe te worden.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:53 ]