• Misschien herinneren jullie dit topic nog wel. Nou die eerste jongen, die me dus echt bedrogen heeft, daar ging het wel weer goed mee, we hadden nog contact (vriendschappelijk) en nja we konden gewoon weer praten. Ik kwam hem eind juni ook een paar keer in Tilburg tegen, beetje ongemakkelijk voor mij maar we hadden een gewoon gesprek en toen kwam het onderwerp relaties aan bod, ik vroeg aan hem of hij een nieuwe relatie had. Hij zei nee, eerst geloofde ik hem niet maar we hadden steeds meer contact en hij bleef het steeds over de afgelopen maanden met mij hebben dus ik begon hem te geloven. Totdat... zijn vriendin (degene waar hij mij mee heeft bedrogen) me vorige week berichtjes via facebook ging sturen... Ze hebben al een relatie sinds eind juni en ze ging hem via mij controleren (hij is nu op vakantie). Ze zei dat hij beloofd had de gesprekken met mij oppervlakkig te houden, nou dat waren ze zeker niet, dus ik heb haar de waarheid verteld, dat hij gelogen had over het feit dat hij een vriendin had en dat onze gesprekken niet oppervlakkig waren... Daarna heb ik hem kwaad gesmst dat ik geen contact meer wil. Ik wilde vrienden blijven, maar ik wil vrienden kunnen vertrouwen en ik wil geen vrienden hebben die liegen, dus hij donderd maar op!

    Nu komt het, ik droom sinds dat ik dat smsje heb gestuurd non stop over hem, in iedere droom komt hij voor, vanmorgen werd ik zelfs huilend wakker! Tegen mij word altijd gezegd dat als je over iemand droomt, diegene aan je gedacht heeft die dag, of het over je gehad heeft. Nou als dat waar is begin ik behoorlijk bang te worden. Ik blijf 's nachts tot heel laat op omdat ik bang ben om te gaan slapen en weer over hem te dromen, maar uiteindelijk moet ik wel gaan slapen en dan begint het weer... Steeds een andere droom, maar het draait altijd om hem en mij... Ik word er echt gek van, iemand misschien tips?


    -

    Ik heb gehoord dat je over dingen droomt waar je onderbewustzijn mee bezig is. Dus misschien moet je hem op de één of andere manier loslaten? Of voor je gaat slapen heel hard aan andere dingen denken ipv aan hem, want het lijkt me dat als je lang opblijft, je net nog meer aan hem gaat denken.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    Ik heb gehoord dat je over dingen droomt waar je onderbewustzijn mee bezig is. Dus misschien moet je hem op de één of andere manier loslaten? Of voor je gaat slapen heel hard aan andere dingen denken ipv aan hem, want het lijkt me dat als je lang opblijft, je net nog meer aan hem gaat denken.

    Weetje het lukt me om niet aan hem te denken, maar iedereen in mijn omgeving begint ineens over hem. En dan denk ik weer aan hem, zo irritant, ze schijnen niet te begrijpen dat ik hem wil vergeten.. Maar ik zal het eens proberen, misschien helpt het inderdaad!


    -

    Bohemian schreef:
    Ik heb gehoord dat je over dingen droomt waar je onderbewustzijn mee bezig is. Dus misschien moet je hem op de één of andere manier loslaten? Of voor je gaat slapen heel hard aan andere dingen denken ipv aan hem, want het lijkt me dat als je lang opblijft, je net nog meer aan hem gaat denken.


    None but ourselves can free our minds.

    Je moet hem proberen te vergeten, na een tijdje stoppen die dromen vanzelf weer, echt waar!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat dromen.. Daar kan je eigenlijk niets aan doen. Daar moet je gewoon overheen komen. Ik droom ook best vaak over iemand waar ik het liefst niets over wil weten maar je kan het niet tegenhouden. Misschien moet je deze hele shittige situatie gewoon verwerken en gebeurd dat in je dromen.
    En wat je nodig hebt is veel afleiding.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Dat dromen.. Daar kan je eigenlijk niets aan doen. Daar moet je gewoon overheen komen. Ik droom ook best vaak over iemand waar ik het liefst niets over wil weten maar je kan het niet tegenhouden. Misschien moet je deze hele shittige situatie gewoon verwerken en gebeurd dat in je dromen.
    En wat je nodig hebt is veel afleiding.

    achja, misschien moet ik het wel gewoon tijd geven ja..


    -