• Cher heeft meegedaan aan XFactor in engeland. Ik weet niet hoeveelste ze is geworden want ik ben niet echt super fan van haar ofzo, maar ik vind haar wel super vet. In Engeland (en misschien ook wel andere landen) heeft iedereen wat tegen haar. Ik snap alleen niet waarom? Nu vroeg ik me af wat jullie hier in Nederland en België van haar vinden. En aangezien heel veel mensen hier al geinteresseerd zijn in XFactor England *kuch kuch*one direction*kuch kuch* dacht ik dat ik het het beste op quizlet kon vragen ;)

    Voor wie geen idee heeft waar ik het over heb
    haar auditie
    Cher Lloyd - Swagger Jagger


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Safe schreef:
    (...)
    In swagger jagger is ze 18 en op de auditie is ze 16. Toch wel een verschil maar ik zie wel wat je bedoelt.

    Ik hem de data onder de twee video's nog bekeken voor ik die reactie plaatste en had dus wel het idee dat ze ouder was dan tijdens haar auditie. Er is gewoon iets dat haar er ouder laat lijken dan dat ze daar werkelijk is.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Ik hem de data onder de twee video's nog bekeken voor ik die reactie plaatste en had dus wel het idee dat ze ouder was dan tijdens haar auditie. Er is gewoon iets dat haar er ouder laat lijken dan dat ze daar werkelijk is.

    Ja ik zie wel wat je bedoelt. Ze ziet er inderdaad ouder uit.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead



    Ik vind haar hier zo goed! Beter dan Will.i.am. I love Cher!(H)


    There is nothing more badass than being yourself

    ik vind der echt geweldig.
    alleen Swagger Jager vind ik echt een verschrikkelijk lied en clip, sorry :$