• NUUUU IS DE BOM ONTPLOFT
    Onze verhalen ( wel das dus in ons schoolke da wij zelf verhale moeten geven ) is er zo'n kut joch.. ik typ de tekst effe over

    ' Rikko word dus afgevoerd naar de toekomst. Hij ziet een donkere ruimte met een doosje in. Hij loopt er heen en duwt er op. En opeens komt Bill Katten-list eruit. ' Zet me terug in dat doosje! ' Schreeuwt Bill. ' Wrm? ' Vraagt Rikko. ' Ik wil godverdomme dat niemand mijn verkakte stem hoort! ' Zegt Bill. ' Wel die is niet zo bekakt! ' Zegt Rikko. Bill gaat super hard vals Spring Nisc ( ja dus echt zo geschreven hé :) ) zingen. ' Oké ik neem mijn gedacht terug! ' Zegt Rikko. ' Stop me erin of je moet naar me concert! ' Zegt Bill. ' NEEE niet je slechte stem en al die tieten ' Zegt Rikko. ' HAHA en we veranderen de naam in Tokio Forell ' EN HIJ KREEG GODVERDOMME EEN 10+
    Ik was zo woest.. zeg nu je gedacht hieronder

    Die docent die hier een 10+ voor heeft gegeven is vast zelf ook een TH hater -_-


    It's heavy but you are not the only one

    omfg
    wa een aand8trekkerke is da nu
    als ge em een mep geeft, krijgt ge v mij zelfs een 100 (A)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    heb ik gedaan

    achja, geef hem geen aandacht. Het is idd stom van hem EN vooral van de leraar maarja. dan schrijf jij toch een véél beter verhaal over Tokio Hotel dat gewoon hartstikke positief is..en laat je dat eerst door andere leraren bekijken en vragen wat die er over zeggen voordat je het inlevert;)


    Why don't you break my heart

    weet je wat ik zou doen?? (A)
    dat doe ik altijd als ik vind dat ik onterecht behandeld ben, of 1 van mn vriendinnen! dan dreig ik altijd bij die leerkracht dat ik mn mammie ga inschakelen, die toevallig op mijn school werkt en een hoge functie heeft ^^

    maar soms, als ik in een vieze bui ben, maar ik de leerkracht totaal uit (heb ik vndaag nog gdaan): zijt gy nu een retard fzo??? Doe nii zo dwaas! gy achterlijken! (tegen mn leerkracht LO)

    en als iemand zo'n kak verhaal zou maken over TH, zou ik die leerkracht zkr uitmaken, als die een 10 durft te geven!

    OMg..
    Zo'n zieligaard...-.-° Juist glik die leerkracht die er een 10+ voor heeft gegeven Ö!


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    ook dom -_-'


    BAM!

    dom -_-' (die leraar en die pester dan)

    wat een fucking lul zeg

    Zo erg dat ie een 10+ kreeg, want sommige woorden knnen niet in zo'n verhaal voor school

    Conclusie:

    je leeraar is TH hater

    wat een focking zielig kind is da Ô.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wtf wat een stukje crap.. dat kun je toch niet goed geschreven noemen xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Tja.. De wereld is nou eenmaal verziekt. En als leraar zou je dit niet goed mogen keuren xD Dit is een leuk voorbeeld van hoe heet dat ook weer? :P

    Tss :/


    Twincest Dominated our world. x'3

    Tja.. De wereld is nou eenmaal verziekt. En als leraar zou je dit niet goed mogen keuren xD Dit is een leuk voorbeeld van hoe heet dat ook weer? :P


    Voortrekkerij? xD


    Twincest Dominated our world. x'3