• Dit is het verhaal:

    Stacey is 15 jaar en leeft in een speciale school voor extreme gevallen.
    Op een dag komt er een nieuwe jongen die vanaf de eerste dag nieuwsgierig is naar haar.
    En haar geheim...

    Wat ze graag geheim wilt houden....


    De hoofdrollen zijn Kevin(17) en Stacey(15) maar ik zocht wat bijrollen want daar kom ik niet uit.

    Wat ik zoek:

    Ex Stacey

    Jongen waar Kevin mee omgaat: SofieSaade

    Vriendin Stacey:BellaBlack

    En 'n Bitch(duivel)

    Wat ik wil weten:
    Naam
    leeftijd
    Eigenschappen
    En 'n beetje 't uiterlijk

    Laat 't maar horen(A)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 9:13 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat ik wil weten: Vriend van kevin
    Naam: Liam Strycks
    leeftijd: 17
    Eigenschappen: Liam is sociaal en spontaan, hij heeft soms wat last van cncentratie problemen en naief gedrag, zo heeft hij het niet door wanneer een meisje hem leuk vind of interessen in hem heeft. Verder is hij erg musicaal hij speelt klassiek piano en heeft een goede stem, dat laatste weet niemand van hem en dat wilt hij graag zo laten.
    En 'n beetje 't uiterlijk:



    hopelijk heb je er wat aan (:

    Wat ik wil weten: vriendin Stacey
    Naam: Aria Hale
    Leeftijd: 16
    Eigenschappen: ze is erg lief,intilligent,muzikaal, een geboren leider, ze showt niet echt haar emoties in het openbaar, ze houdt erg veel van boeken en is erg romantisch.Ze geeft heel veel om haar vrienden en als je ze uitscheldt scheldt ze harder terug om haar vrienden te verdedigen. Het boeit haar niet wat mensen van haar vinden het boeit haar alleen als het iets is dat ze soms gemeen kan zijn dan doet ze daar iets aan. Ze houdt van zingen en piano spelen maar koken kan ze ook erg goed.
    Uiterlijk:


    Aria mag misschien blond haar hebben maar ze is bepaald geen dom blondje. Ze heeft grijs/blauwe ogen die erg goed bij haar blonde haren passen. Ze is erg knap maar is onzeker over haar uiterlijk. Ze heeft best dunne lippen, maar vindt dat geen probleem.

    Mag ik please de rol?
    Ik zal je verhaal zeker lezen hoor.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad