• ik heb geen geld meer op men gsm en nu kan ik niets meer sturen naar men michje (huil)
    en normaal kan ik herlade via een sms maar ik zit al aan men limiet (huil)zwaar **tuuut** hoor

    ; Medelijden ;


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Pik de telefoon van je moeder, vader, broer, zus, bel hem met je huistelefoon, of wacht gewoon totdat je wél weer kan sms-sen. Of leg het hem uit via msn/hyves ofzo (:

    Pik de telefoon van je moeder, vader, broer, zus, bel hem met je huistelefoon, of wacht gewoon totdat je wél weer kan sms-sen. Of leg het hem uit via msn/hyves ofzo (:


    hij zit in buiteland =( en kan dus nietop msn fzo maar ik net een laatste sms gekrege zoo lief =')

    Awwwww D: !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Euhm...vragen of je met de huistelefoon mag bellen of mailen ofzo. Is wel lullig =[


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    oh, das kut :/


    I don't need words to feel those lips.

    hij houd van me :D(hoewel we officieel niets met elkaar hebbe :SxD)

    Je kunt natuurlijk ook gewoon je op smscity.com aan melden daar krijg je eerst 20 credits gratis. :) En als je daar mee beld "Voor meer" credits te krijgen , kost het wel geld met je huistelefoon ofzo,

    link voor smscity =


    www.smscity.com

    Misschien kun je der wat mee


    The mistakes from the past, made me who I am today.

    Je kunt natuurlijk ook gewoon je op smscity.com aan melden daar krijg je eerst 20 credits gratis. :) En als je daar mee beld "Voor meer" credits te krijgen , kost het wel geld met je huistelefoon ofzo,

    link voor smscity =


    www.smscity.com

    Misschien kun je der wat mee


    bedankt :)

    Wat voor provider heb je?
    Als je HI hebt,
    kan je ook nog 10[?] smsjes gratis krijgen per week.

    Iig succes er mee ! =D


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    ik ben proximus =(

    Wat ben jex'D?


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Wat ben jex'D?


    proximus ??

    Ga geld verdienen of btg kopen x'D

    Gebruik mijn mobiel.
    -GOOIT TELEFOON-

    Nee, niet grappig. Vraag aan je moeder, of je 1000 smsjes, voor 10 euro permaand mag.
    Heb ik ook. En dat krijg je nooit op :'D
    xje,


    She is waiting for you, so don't break her heart.