• een vriendin van mij gaat naar een hele andere klas dan wij. ik blijf met mijn beste vriendin in een klas zitten (en haar ergste vijand yaay)
    en de rest van mijn vriendinnen komen of in een andere klas of ook bij mij! en nu zit die andere vriendin dus helemaal alleen in die klas! en ik vind het zo zielig, want ze maakt niet echtsnel vrienden als ik het even zo mag zeggen, en overplaatsen mag niet bij ons op school. en nu komt ze ook bij allemaal stomme mensen uit onze oude klas die ze niet echt mag!
    dus met andere woorden; ik vind het echt zielig en het is stom dat we niet mogen overplaatsen! stomme school!!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Kunnen haar ouders niets doen... want zoals jij het beschrijft is zo'n nieuwe klas echt niet goed voor je vriendin.


    I am an idiot, I move.

    Als ik haar was zou ik vragen dat ik naar een andere klas mocht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Drone schreef:
    Kunnen haar ouders niets doen... want zoals jij het beschrijft is zo'n nieuwe klas echt niet goed voor je vriendin.


    ja daar dacht ik eerst ook aan maar aangezien overplaatsing niet mag bij ons op school weet ik niet echt of het werkt


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ze moet haar ouders eropaf sturen! En echt hard gaan huilen bij die mensen die dat regelen :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als overplaatsing niet mag zal ze toch moeten proberen het beste ervan te maken


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ze zit toch maar 2/3 lesuurtjes van jullie gescheiden? In elke pauze ziet ze jullie terug! : DDD


    Has no one told you she's not breathing?

    Als haar ouders met de directie gaan praten kan ze vast wel worden over geplaatst hoor. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Secretive schreef:
    Ze zit toch maar 2/3 lesuurtjes van jullie gescheiden? In elke pauze ziet ze jullie terug! : DDD


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Ik kom bij mijn beste vriendin maar ook bij een van mijn ergste vijanden...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb ook geen vrienden meer in mijn klas. x'D
    Forever alone.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Crystalflame schreef:
    Als haar ouders met de directie gaan praten kan ze vast wel worden over geplaatst hoor. :Y)


    All was well.

    Weetje.
    Wij waren een groep van 6 of 8 personen en waren daar ook bang voor.
    En guess what? Die splitsing is het beste wat me ooit is overkomen.


    Has no one told you she's not breathing?

    je ziet elkaar toch nog in de pauze :]
    ik heb zo :
    naar VWO (2e klas eigenlijk allemaal 2e maar ok): 2 vriendinnen
    HAVO/VWO (dubbelklas voor een paar): 2 vriendinnen
    HAVO: me + nog 2 vriendin en iemand die me vriendin was (en ook op Q zit)
    das best weird verdeeld o.O

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 23:16 ]


    Shoganai i ne~

    Secretive schreef:
    Ze zit toch maar 2/3 lesuurtjes van jullie gescheiden? In elke pauze ziet ze jullie terug! : DDD


    I love BTR and One Direction!

    Zo erg is dat toch niet, je ziet haar toch nog in de pauze.
    Ik heb ook in een klas gezeten waar ik geen vrienden heb en ik ga nu ook naar een klas zonder vrienden. Ik zit zelfs een jaar langer op school dan mijn vrienden en eigenlijk vind ik dat niet zo erg. De lessen zijn om te leren niet voor je sociale contacten.
    Je hoeft geen vrienden in je klas te hebben zolang je maar vrienden heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall