• een vriendin van mij gaat naar een hele andere klas dan wij. ik blijf met mijn beste vriendin in een klas zitten (en haar ergste vijand yaay)
    en de rest van mijn vriendinnen komen of in een andere klas of ook bij mij! en nu zit die andere vriendin dus helemaal alleen in die klas! en ik vind het zo zielig, want ze maakt niet echtsnel vrienden als ik het even zo mag zeggen, en overplaatsen mag niet bij ons op school. en nu komt ze ook bij allemaal stomme mensen uit onze oude klas die ze niet echt mag!
    dus met andere woorden; ik vind het echt zielig en het is stom dat we niet mogen overplaatsen! stomme school!!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ach dat is wel zielig, zeker als je niet snel vriendinnen maakt, wat ik ook best wel heb namelijk. Ik zou me dood schrikken als ik helemaal alleen naar een andere klas zou moeten.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Je kan beter wat positief doen, om nu al negatief erover te gaan doen schiet je helemaal niks mee op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is niet leuk, nee.


    Olive