• Zie titel. :3

    Ik doe, -na het douchen- ongeveer 15 á 20 minuten om mijn haar te föhnen, zo'n 40 minuten om mijn haar te stylen, en dan zo'n 15 minuten voor make-up, en 10 minuten om kleren uit te kiezen en aantetrekken. :]

    Jullie?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    ik zit er 2 uur aan om mezelf te douchen;Hare wasse nzuu,en klere pakke en Haar tegoei doen :P
    xx


    everybody needs a song.

    's ochtends doe ik *denkt* 20 minuten en als ik mijn haar was, doe ik 's avonds dan ong. uurtje.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    euhm ong20 minuten ? k nheb een kort kapsel dus t is binne 10 minuten droog duss ja ..en dan soms nog wat gel in of zo ...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    een kwartier om het te droge...als ik mijn haar echt serieus wil hebbe een half uur om het goe te doen.En dan nog is kwartier a 20 minute voor mijn make up.

    Uhm lift eraan soms heb ik er geen zin in en laat ik het gewoon opdrogen.
    Maar ik moet mijn haar altijd stijlen, dus ik denk 15 minuten.

    20 minuten nog nie eens x3


    We can only learn to love by loving.

    2 uur x]


    Lalalalalalalala.

    ik zit er 2 uur aan om mezelf te douchen;Hare wasse nzuu,en klere pakke en Haar tegoei doen :P
    xx

    Haha. :]


    -

    10 minuten om te douchen. 10 minuten voor mn make-up en dan 15 minuten voor mn haar >.<
    Dat is dus vergeleken met de anderen hier heel erg kort >.<


    Bored.

    10 minuten om te douchen. 10 minuten voor mn make-up en dan 15 minuten voor mn haar >.<
    Dat is dus vergeleken met de anderen hier heel erg kort >.<



    Nee, jij doet er een normale tijd over. Wij doen er veeeeeel te lang over! :]


    -

    ik douch s'avonds, en als ik het was dan ook s'avonds. Maar dat doe ik niet elke dag.
    Nouja dan smorgens, indien gewasssen 1,5 uur over m'n haar.
    Anders drie kwartier.

    15 minuten om te douchen. 5 minuten om mijn make-up te doen. En nog eens 5 minuten voor mijn haar.
    Oftewel niet zo veel

    (...)
    Nee, jij doet er een normale tijd over. Wij doen er veeeeeel te lang over! :]

    Whaha, mooi n_n En dan zit mn make-up ook nog eens perfect volgens sommigen. [/In mn FB staan foto's]


    Bored.

    ik doe en een uur ofso over -.-


    don't Worry...Be gay.

    Nouja ik douche 's avonds anders moet ik om half 5 ofzo mijn bed uit :| Maar met douche doe ik zo'n ander half uur over mijn haar en zonder 45 minuten.


    I do not hook up.