• Een vriendin van een vriendin van een vriendin van mij, haar vader is bij Tokio Hotel achter de schermen geweest, en het schijnt dat hij gezien heeft dat Bill Kaulitz een pruik draagt! Ik weet niet of het waar is maar als je eens logisch nadenkt dan kan dat dus wel waar zijn. Alles is mogelijk he.

    Denk zelf wat je denkt maar volgens mij kan dat echt wel waar zijn.


    edit:
    Niet waar ;) Het is bewezen dat het echt is.


    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN was niet echt correct ;) )

    Nee denk het niet soms zie je wel wat uitgroei dus het zal wel een roddel zijn ;)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Het is geen pruik het zijn hair extentions -.-.. en ook maar een paar hoor.. het meeste is gewoon van hem zelf!


    Wie du mir, so ich dir.

    Het is geen pruik het zijn hair extentions -.-.. en ook maar een paar hoor.. het meeste is gewoon van hem zelf!

    Jaa idd


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    Jaa idd
    Weet ikxD:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Weet ikxD:Y)


    x'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)

    x'D
    Whaha sorry daar ging mijn ego xD


    Wie du mir, so ich dir.

    xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Een vriendin van een vriendin van een vriendin van mij, haar vader is bij Tokio Hotel achter de schermen geweest, en het schijnt dat hij gezien heeft dat Bill Kaulitz een pruik draagt! Ik weet niet of het waar is maar als je eens logisch nadenkt dan kan dat dus wel waar zijn. Alles is mogelijk he.

    Denk zelf wat je denkt maar volgens mij kan dat echt wel waar zijn.

    Ennn dat geloof je zelf? Als het zo zou zijn, zouden meerdere mensen/fans het al opgevallen zijn, lijkt me ;)

    Nee geloof me geen pruik XD Ik krijg me haar ook precies zo als Bill en heb ook geen pruik;)


    I do not hook up.

    teo nou, zelfs op vakantie heeft hij ijn haar nog xD zelfs op het strand!

    Bill draagt echt geen pruik hoor.. xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    whaha. Nee, het zijn gewoon een paar extensions. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ja man en die vriendin heeft het van een vriendin van een heeeele verre achterneef uit engeland en die heeft het van zijn opa en die heeft het van zijn kleindochter en die heeft het....

    Man, dat is bullshit. Zo kan je wel uren doorgaan

    Waha, ja idd. :Y)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    geen pruik :O wel haar extentions, mijn vader werkt ook met th achter de schremen dus -.-


    don't Worry...Be gay.