• Mijn ouders voeden me vrij op. Dus dat ze me eigen keuzes laten maken maar ik altijd na ze toe kan komen als ik dat nodig vind.

    Ik heb ook bijna nooit straf heel even toe.


    Hoe word jij opgevoed? met een geloof? of heel vrij zoals mij of word je heel strak gehouden?

    Om eerlijk te zijn word ik best vrij opgevoed, alleen in sommige dingen wat minder.

    Delirious schreef:
    Verantwoordelijk.
    Ik betaal -behalve mijn behoeftes- zo goed als alles zelf, al van in groep 8. Ik kreeg in het begin ook geen gratis sms'en, wat nu heel erg handig bleek te zijn: ik kan daardoor best goed met geld omgaan. Te veel gesms't? Pech. No more money.
    Ze voeden me op naargelang mijn leeftijd en ik verlang ook niet meer. Ik ga niet verlangen dat ik tot 5 uur mag uitgaan, ik ben nog geen 18 of zo.
    Ze verlangen wel dat ik goede punten haal op school, want dat is gewoon belangrijk. Ik ben ook niet zo'n rebel en krijg dus ook geen straf, want ik wil geen ruzie met mijn ouders aangezien ik er goed mee overeen kom.


    Behind the laughter it actually means something.

    dat is respect moet hebben naar andere mensen.. en dat ik niet mar gaan roken of aan de drugs moet gaan...
    en verder ook dat we echt over ALLES kunnen praten met elkaar.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Mijn ouders geven geen straf :X
    En wanneer het straf is is het gewoon mijn mond houden of naar boven gaan. jeej


    Ivar Oosterloo.

    Ik vind mijn ouders veel te streng
    Ik mag echt niets ofzo.
    Ik moet om half 9 mijn laptop beneden inleveren, ik moet om kwart over 9 naar bed ( halló ik ben 15)
    Mijn moeder zit de hele tijd over mij kleren te zeuren rerwijl die - zeker in vergelijking met bepaalde mensen- heel normaal is.
    En nou ja, mijn moeder zeikt eigenlijk op alles wat ik doe.
    In de vakantie mogen wij ook eigenlijk geen tv kijken en dat soort shit.


    I'm in love with you and all your little things

    Mijn moeder laat mij heel vrij in alles. (krul) Meer heb ik er niet over te zeggen.


    -

    simpel
    mijn wil is wet
    ze zijn altijd op zakenreis zo kan ik doen wat ik wil


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.