• Ik kreeg vanochtend een awesome mailtje, maar tegelijktertijd is t echt klote. Ik heb namelijk meegedaan aan een wedstrijd bij 3fm. Destine is daar namelijk al de hele week te horen, en morgen houden ze een mini concertje bij 3fm. Als je een kaartje had voor hun oktobertour, en je zet jezelf op de foto met dat kaarje dan maakte je dus kans om erbij te zijn, morgen bij 3fm tijdens dat mini concertje.

    Nou heb ik dus vanochtend een mail gekregen dat ik mee mocht. Je zou verwachten dat ik dus helemaal blij was, right? Ja dat was ik ook, 2 minuten. Want het is dus echt bij 3fm, in Hilversum, en dat is voor mij echt iets van 2 1/2 uur rijden, dus dan zou ik dus al om 5 uur moeten opstaan. Ik mag van mn ouders niet alleen, maar ik denk niet dat er zomaar nog andere mensen daar mee naar binnen mogen, als die niet gewonnen hebben. Daarbij, zou er werkelijk iemand zo gek zijn om om 5 uur op te staan, omdat ík iets gewonnen heb, en ik niet eens weet of diegene ook wel meemag?! Daarbij moet ik eigenlijk ook nog werken...
    Dus nou weet ik dus niet wat ik moet doen >.<

    Waarom ben ik ook zo dom om hier überhaupt aan mee te doen godverdomme. Ik had kunnen weten dat t niet zou gaan, alleen al vanwege t feit dat ik moet werken. Maar nee, ik denk 'boh dat zou echt vet zijn' maar verder denk ik niet meer na, en hoppa ik schrijf me er gewoon voor in. Nu doe ik mezelf alleen maar wat aan >.<

    Edit: Zet er maar een slotje op. Het is nu te laat om nog dingen te regelen, dus ik mail gewoon dat ik -helaas sinterklaas- niet mee kan D:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 22:14 ]


    Inspiration can hit you any time

    Is je oma ofzo niet heel erg lief om je te willen brengen? :Y)


    All was well.

    Gringotts schreef:
    Is je oma ofzo niet heel erg lief om je te willen brengen? :Y)


    All I wanna do is lose control

    Gringotts schreef:
    Is je oma ofzo niet heel erg lief om je te willen brengen? :Y)


    Omg no way! x'D Tussen mij en mn oma gaat t momenteel niet zo lekker x']


    Inspiration can hit you any time

    Mail eerst naar 3fm of er iemand mee mag of niet, voor je problemen ziet die er niet zijn?
    Ik ben ook eens naar zo iets geweest en toen heb ik 2 personen meegenomen...

    Ik sta al heel de week om 4u op, dus 5u lijkt voor mij niet meer zo gek --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet nog zo'n 3 maanden geleden dat ik me had opgegeven voor de wereld draait door, het ging over Justin Bieber. Toen belde ze op (ik had het niet serieus genomen) dat ik om 7 uur in de studio kon zijn. Ik kon daar niet naar toe. Ik baalde best wel toen,

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 19:21 ]


    <3

    dat had ik ook met Only Seven Left! die speelde toen 2 liedjes en het is een uur rijden naar de 3fm studio.. en het was 's avonds en de volgende dag moest ik naar school ): was best kut dat ik niet kon/mocht

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 2:21 ]


    My heart is yours and so am I