• [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 18:00 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    Feeling schreef:
    Gisteren was de laatste dag op de lagere school. En daar ben ik al zo'n 2 jaar enorm verliefd op een jongen. En ik weet niet of ik hem ooit zal vergeten. Vanaf de eerste dag op school kwam, wist ik gewoon dat we samen hoorde. We zijn dus ook een hele tijd samen geweest. Dus gisteren begon ik té huilen waar hij bij was en vertelde ik hoeveel hij voor me betekend & dat ik hem zo ga missen. Hij pakte me stevig vast, en ik dacht dat hij me nooit meer ging loslaten. Dat is toch wat ik wou. Hij betekend zo veel voor me. En nu gaan we beide naar een andere school dus ga ik hem niet meer zien. Ik ga je missen ;'(. Sorry, dit moest er gewoon heel even uit. x


    Hoezo ga je hem niet meer zien? Als jullie elkaar allebei leuk vinden, kunnen jullie toch nog gewoon afspreken enzo? Een andere school is geen ramp hoor, sommige mensen gaan met elkaar om ook al wonen ze aan de andere kant van de wereld (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Hoezo ga je hem niet meer zien? Als jullie elkaar allebei leuk vinden, kunnen jullie toch nog gewoon afspreken enzo? Een andere school is geen ramp hoor, sommige mensen gaan met elkaar om ook al wonen ze aan de andere kant van de wereld (:

    Ik heb gewoon schrik dat we beide teveel moeten leren, en dat hij me gewoon vergeet. -Wat ik helemaal niet ga doen- & dat hij een ander meisje leuk gaat vinden. ;(


    People change like the seasons - J. Cole

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Hoezo ga je hem niet meer zien? Als jullie elkaar allebei leuk vinden, kunnen jullie toch nog gewoon afspreken enzo? Een andere school is geen ramp hoor, sommige mensen gaan met elkaar om ook al wonen ze aan de andere kant van de wereld (:


    All this dampness is damp.

    Spreek gewoon kapotveel met elkaar af? ;o


    Smiling but close to tears.

    Je kunt toch gewoon afspreken? Mijn vriend zit in Slovenië, nee dát is lekker om de hoek :')


    En meisje, je bent pas 11.. weet je nu al dat je de ware gevonden hebt? O_O

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 21:57 ]


    ars moriendi

    Extravagant schreef:
    Je kunt toch gewoon afspreken? Mijn vriend zit in Slovenië, nee dát is lekker om de hoek :')


    En meisje, je bent pas 11.. weet je nu al dat je de ware gevonden hebt? O_O

    Ja.


    People change like the seasons - J. Cole

    Feeling schreef:
    (...)
    Ja.


    Dat betwijfel ik.
    :') Maar oké.


    ars moriendi

    Maak je niet te veel zorgen over het huiswerk; dat valt in het eerste nog goed mee. Spreek in het weekend gewoon vaak af, of na school :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Feeling schreef:
    (...)
    Ik heb gewoon schrik dat we beide teveel moeten leren, en dat hij me gewoon vergeet. -Wat ik helemaal niet ga doen- & dat hij een ander meisje leuk gaat vinden. ;(


    Nou, als hij echt om je geeft, en jij om hem, hoeft leerwerk daarvoor niet in de weg te staan hoor (:. Dan máák je tijd voor elkaar, ook al heb je die tijd eigenlijk niet (:

    Daarnaast, als hij jou echt leuk vindt, vergeet hij je niet en zal hij ook niet snel naar een ander meisje gaan. En als hij dat wel doet, dan - heel cliché - is hij het niet waard. Ik denk dat je wat meer op jezelf moet vertrouwen (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Oh, en btw, hij zal in zijn leven sowieso wel zijn eigen pad opgaan. Hij krijgt later ook een baan/zit misschien of gaat misschien op een sport/gaat uit (wellicht ook wel eens zonder jou erbij). Dan komt hij ook andere mensen tegen en moet je erop leren vertrouwen dat hij niet opeens met andere meisjes gaat. Je kunt niet 24/7 bij hem zijn en hem in de gaten houden. Hij heeft ook een eigen leven (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 22:01 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Feeling schreef:
    (...)
    Ik heb gewoon schrik dat we beide teveel moeten leren, en dat hij me gewoon vergeet. -Wat ik helemaal niet ga doen- & dat hij een ander meisje leuk gaat vinden. ;(

    Je gaat naar het eerste ? Dan moet je echt bijna niets leren hoor. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Hey, weet je, als jullie nog afspreken, genieten jullie toch dubbel zoveel van elkaar?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Het is toch niet alsof een van jullie aan de andere kant van de wereld gaat wonen?? Ik weet dat het moeilijk is, maar spreek eens af, ga samen wat doen... En bereid je maar voor er zullen nog wel ergere dingen komen in je leven...
    En ps: voorbeeldje van zo'n erger ding,, myn vriendje moet misschien in januari terug naar Servië verhuizen... Dat is erger als naar een andere school hoor...

    Armani schreef:
    Maak je niet te veel zorgen over het huiswerk; dat valt in het eerste nog goed mee. Spreek in het weekend gewoon vaak af, of na school :)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Als jullie elkaar echt graag ziet, weet jij even goed als ik dat jullie zullen afspreken. Het is belachelijk om te denken dat je hem kwijt bent omdat jullie naar een andere school gaan.

    Als het liefde is, overwint het het. -niet moeilijk, want zoiets overwinnen is nou niet bepaald zo moeilijk :'D- Het feit dat je bang bent, doet me gewoon twijfelen of het echte liefde is.

    Ik snap je wel, maar als je vertrouwt in jullie relatie, zou je niet bang moeten zijn.

    Ach man, wat loop ik nou te zeiken. Gewoon heel veel succes, jullie overwinnen het zeker!


    Only losers can act the way you do