• de netlog van je beste vriendin in de kleuterschool. :'D
    Echt, ik ben nu de netlogpagina's aan het bezoeken van vrienden van in de lagere en kleuter school en dude, ik mis hen echt. o.o
    En het lijkt wel alsof ik de enige ben dat een eigen weg is in gegaan, zonder iets of iemand van de lagere school over te houden.
    Hebben jullie dat soms ook?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat is leuk!
    En nee dat heb ik niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Toen ik in groep 8 zat en afscheid moest nemen van m'n toenmalige vrienden en en vriendinnen ging ik huilen, we waren enorm hecht. Maar nu, veeeel later, nee. Ik heb nieuwe vrienden en vriendinnen die veeeeel liever zijn. Er zitten nog wel vriendinnen en vrienden van de basisschool op de school waar ik zit, maar met degene die toen m'n beste vriendin was praat ik nooit meer. Maar dat komt ook omdat ze het niet kon hebben dat ik het uitmaakte enzo. (We hadden wat samen)

    Ghehe.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja. Iedereen van bij mij in de lagereschool zitten nu nog samen in de klas/school of hebben nog contact met elkaar. En ik ben de enigste dat er niet meer bij is ;D

    jup ik oowk.:(
    mis zo echt die jongen waar ik op verliefd was en hij op mij/ beste vriend want we durfden het niet toegeven.
    Mis zo die oude tijd.
    (huil)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Nee, er zitten er nog 3 bij me op school, en 3 zie ik er buiten school.
    En van de kleuterschool, ojonge, die mis ik wel. :3


    Smiling but close to tears.

    Oh, heb ik al vaak gehad. Best wel grappig eigenlijk. Ook van mijn crush enzo. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Crimineel schreef:
    Nee, er zitten er nog 3 bij me op school, en 3 zie ik er buiten school.
    En van de kleuterschool, ojonge, die mis ik wel. :3


    Bij mij zitten er ook nog aantal op school maar als ik die tegen kom is dat gewoon 'best' en doorlopen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Suffer schreef:
    Toen ik in groep 8 zat en afscheid moest nemen van m'n toenmalige vrienden en en vriendinnen ging ik huilen, we waren enorm hecht. Maar nu, veeeel later, nee. Ik heb nieuwe vrienden en vriendinnen die veeeeel liever zijn. Er zitten nog wel vriendinnen en vrienden van de basisschool op de school waar ik zit, maar met degene die toen m'n beste vriendin was praat ik nooit meer. Maar dat komt ook omdat ze het niet kon hebben dat ik het uitmaakte enzo. (We hadden wat samen)

    Ghehe.


    T' zelfde bij mij. Op het rode gedeelte na.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Saviour schreef:
    (...)

    Bij mij zitten er ook nog aantal op school maar als ik die tegen kom is dat gewoon 'best' en doorlopen.


    Ja, maar 2 zitten er in m'n klas, dus die kan ik niet ontlopen ofzo, en die andere is gewoon een goede vriendin. :3


    Smiling but close to tears.

    Ja :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Crimineel schreef:
    (...)

    Ja, maar 2 zitten er in m'n klas, dus die kan ik niet ontlopen ofzo, en die andere is gewoon een goede vriendin. :3


    Dat lijkt me echt zo fijn hé om nu nog gewoon vrienden te hebben van toen. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    (...)

    Dat lijkt me echt zo fijn hé om nu nog gewoon vrienden te hebben van toen. :')


    Ja, het is wel leuk, want die ene die niet in mijn klas zit ken ik al iets van 10 jaar, en nóg een andere die op een andere school zit die ken ik al gewoon 12jaar. En het is wel fijn, want ze weten ook demeeste dingen over je. :3


    Smiling but close to tears.

    heb ik ook :')
    ik ben nu bezig aan mijn hoger opleiding en ik ben net een heel nieuw leven begonnen met nieuwe vrieden :') de vorigen waren toch dom ><


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja,maar de meeste heb ik nog op netlog en ik zie die op school. Sommige zijn naar een andere school gegaan en daar spreek ik soms mee af. Ik zit met niemand meer van vroeger in mijn klas,maar ik heb nieuwe vrienden en die zijn super. Met 3 schiet ik nog vrij veel op.

    Decoy schreef:
    Dat is leuk!
    En nee dat heb ik niet.