• Laatst op school vroeg een vriendin aan mijn beste vriendin wie haar beste vriendin is. 'Z.', zei ze. Iemand die denkt dat ze populair is en die haar als gewone vriendin beschouwt. Maar ik dacht dat zij mijn beste vriendin is. Wij twee deden altijd alles samen, en dan antwoordt ze doodnormaal iemand anders. Mijn vriendin keek ook al raar. Omdat iedereen weet dat wij twee gewoon goed met elkaar kunnen opschieten. Onze moeders kunnen dat goed. Ze kan het zelfs goed met mijn broertje vinden. En blablabla. Maar toen brak mijn hart eigenlijk toch wel. Ze zei gewoon iemand anders die denkt dat ze populair is, zich zo gedraagt en totaal niks van mijn beste vriendin moet hebben.

    Nu zit ik hier al een paar weken mee in en moest het gewoon even kwijt.

    Aaah meisje toch, misschien moet je het aan haar vragen?

    Dat klinkt echt lullig :x misschien moet je haar eens proberen duidelijk maken dat zij voor jou écht je beste vriendin is, misschien drong het gewoon niet tot haar door..


    Life begins at the end of your comfort zone

    Praat er eens met haar over, misschien dat zij het allemaal gewoon niet zo door heeft? Inderdaad best lullig...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat had ik ook gehad vorig jaar.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Heb ik soms ook.
    Ik heb het nu al opgegeven, ik heb nu allemaal beste vrienden, geen iemand speciaal meer.

    Neem daarom een wijze les aan van Sam: denk niet in de termen 'beste vriendinnen'. Gewoon niet doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geen 'beste' vriendin, want vind dat echt bullshit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    C18 schreef:
    Neem daarom een wijze les aan van Sam: denk niet in de termen 'beste vriendinnen'. Gewoon niet doen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ooh das echt kut!
    Misschien dat ze dit ook wel uit onderzekerheid heeft gezegd or! Of dat ze stoer wil doen? Anders moet je gwn een x tegen haar zeggen van jij bent MIJN beste vriendin! Kijken hoe ze reageert, misschien dat ze het daar wel mee eens is! (A)

    C18 schreef:
    Neem daarom een wijze les aan van Sam: denk niet in de termen 'beste vriendinnen'. Gewoon niet doen.

    Inderdaad.


    None but ourselves can free our minds.