• Hier kun je met iedereen erover praten! =) hopelijk kun je zo ook je verhaal kwijt!!
    xx Lizz

    Liz je bent egt lief alleen weet dat je niet iedereen kunt helpen he sgat


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    probeer ook altijd mensen te helpen en op te vrolijke

    Hmmm das privé en ik versreid dat niet op internet sorry. :']

    Hier kun je met iedereen erover praten! =) hopelijk kun je zo ook je verhaal kwijt!!
    xx Lizz

    Lieve schat ik praat er veel liever met je over op msn.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    het is echt lief dat je zo mensen wil helpen, alleen heb ik het liever niet met me problemen zodat iedereen het hier kan lezen. It's just privat ;)

    als je depri bent vertel je dat meestal niet aan iedereen hé? het is gwn privé... en abders maak je er toch gwn een quizlet van met andere namen etc.


    I am an idiot, I move.

    haha ik ben ni Deprie:D
    Alleen als ik aan mn exames denk:P
    Daz Sterve Gwn,whaha, ma allegoe is er daarna *Heilig Woord* VAKANTIE


    everybody needs a song.

    Ikd enk dat ik zoiets liever privé hou..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik hou het lekker privé
    :P
    lekkerpuh! (:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik geef een ding toe.

    Ik zit nu thuis omdat ik TE veel stress heb. Ik ben bang dat ik weer iemand aanvlieg op school dus daarom is het beter dat ik 1 weekje thuis blijf.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik geef een ding toe.

    Ik zit nu thuis omdat ik TE veel stress heb. Ik ben bang dat ik weer iemand aanvlieg op school dus daarom is het beter dat ik 1 weekje thuis blijf.


    Woah dat is grof o.O

    En dat bedoelde ik niet als een kritiek hoor.

    Lol ik heb vakantie en ik zit ook thuis.. Misschien kunnen we ons samen vervelen?

    Ik wou dat ik thuis zat. Ik heb nu echt geen zin in mensen. Ik zit al de hele dag filosofisch achtige dingen te bedenken. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het leven eigenlijk totaal geen, maar dan ook echt helemaal GEEN, nut heeft.

    Straks had ik zin bij een ander forum mijn onderschrift te veranderen. Ik begon te typen en dit kwam eruit:
    What if life has no use, then what is worth living for?
    I'm getting sick of this notknowing, I don't want to be blinded anymore
    But if life was that useless, why don't people just... die?
    I guess the struggle of surviving, keeps us from thinking of live's biggest lie.

    Best wel heel erg depri gedachte. xD En vreemd in ritme...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik heb egt zoveel problemen en niet de hele wereld hoeft het te weten togh?

    Is dit de nationale helpdeks ofzo? Ik snap dat je het goed bedoelt.. maar dit kan bij veel mensen in het verkeerde keelgat schieten

    x.


    Wie du mir, so ich dir.