• mooiste naam.

    jij typt iets. en de volgende die iets typt zegt een punt voor je naam (Claudiax) zo gaat het maar door.

    voor de mensen die het niet snappen ;
    je moet een punt geven voor de gene voor je z'n naam.

    doeegdoeeg. succes he! <3

    claudiaax dat is me naam.
    geef maar een punt.

    1 ;-) hihi.

    uhmm mijn naam is tomXXkaulitz [ kan je ook zien mah okeej :P ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    leuke naam:) k geef het een 7 vooral omdat het een naam is die niet iets met TH te maken heeft... THfreak ofsow... vind k dan weer niks... Ik heet mgmstudios... beetje raar om uit te leggen... mgmstudios ken je wil... de studios waar set's op worden genomen... mgm staat bij mij voor mijn doopnamen marijke geertruida maria(je moet het maar leuk vinden) dus mgmstudios heeft voor mij 2 betekenissen! xxx my

    leuke naam:) k geef het een 6(A)... Ik heet mgmstudios... beetje raar om uit te leggen... mgmstudios ken je wil... de studios waar set's op worden genomen... mgm staat bij mij voor mijn doopnamen marijke geertruida maria(je moet er maar blij mee zijn...) dus mgmstudios heeft voor mij 2 betekenissen! xxx my

    een 7!
    het lijkt alsof het een hele aparte studio is ofzow...
    maar mijn naam zie je hier boven!! Ellyon!


    Here I Am

    leuke naam:) k geef het een 7 vooral omdat het een naam is die niet iets met TH te maken heeft... THfreak ofsow... vind k dan weer niks... Ik heet mgmstudios... beetje raar om uit te leggen... mgmstudios ken je wil... de studios waar set's op worden genomen... mgm staat bij mij voor mijn doopnamen marijke geertruida maria(je moet het maar leuk vinden) dus mgmstudios heeft voor mij 2 betekenissen! xxx my


    haha mijn naam heeft wel iets met TH te maken want tom kaulitz is de gitarist van tokio hotel ;) majah




    ellyon vind ik wel een leuke naam!! klinkt cool ookal heb ik geen idee waar het voor staat :D je krijgt een 8(Y)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    tomXXkaulitz dat is wel iets dat je vaak ziet tom kaulitz maar vind hem wel leuk want tom is zo'n mooie naam:Dk geef je een 7(Y)
    mijn naam is hvjtomhvjbil zoals je hier boven ziet:X

    een 8 vr jou !!! »» I (H) t0m uNd biLl!! «« allen is het ook wel iets waar veel namen op lijken xD [ net als de mijne :P ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    7^^ omdat het met th te make heeft:P!!(H)

    dood... jou ken k wel:) is weer is wat anders dan namen die met jou te maken hebben... zie die van mij... en van mijn 1e paar reacties die gingen verkeerd... en snap niet wrrom k die niet kan verwijderen... kort maar krachtig:) weet alleen niet wat het met juh te maken heeft:P 6.8

    mgmstudios kgeef je een 7.5 wrom wetek nie xD kheb goesting xD

    nu ikkeeuh dus mijn naam is Azzepoezter xD


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    jou geef ik een 8 want ik vindie best wel khoel XD
    okhey mijn naam is dus capucinno (jha duh kijk bove maar XD) en jha .. dit is dus mijn naam geef me maar een punt :P

    ok kgeef je een 8 xD
    kwee nei waarom ma die naam is zalig
    tdoe me denke aan chocolade xD of wast koffie xD allebij dus xD
    mijn naam is dus azzepoezter xD
    tweede keer hier
    ok zeg maar je punt xD


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    k geef je 7, is wel vette naam en weer x iets anders :)
    mijn naam is ikkeXbill zoals je kan zien ;)


    It's not what you say, it's about the way you say it.