• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen moet minder denken en meer doen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yep :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Eens :3


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mee eens:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mee eens.
    De wereld zou er anders uitzien.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Eens? :9~

    Hangt er vanaf in welke situatie. Soms is ergens over nadenken namelijk heel erg belangrijk en moet je niet zomaar iets doen.
    Maar het verschilt ook heel erg per persoon. Je hebt mensen die over elk klein dingetje na gaan denken, maar ook mensen die nergens over nadenken en gewoon alles maar doen.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik ben het niet in alle gevallen eens, mr meeste wel. Als bijv iemand denkt om iemand te vermoorden, dan moeten ze voor mij part liever denken (:


    Where words fail, music speaks

    Ik zou eerder zeggen: het omgekeerde.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Nog minder denken? De helft van de wereldbevolking bestaat al uit hersenloze pinda's. So no thanks.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    We moeten inderdaad is van dat poldermodel af en iets meer gaan uitvoeren.


    Life is hard and then we die

    Eens, in sommige situatie's.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Glimpse schreef:
    Nog minder denken? De helft van de wereldbevolking bestaat al uit hersenloze pinda's. So no thanks.




    Whahahahhaaaaaa hersenloze pinda's!!!! Ik ging kapot!!! Whahahhahaa


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jiles schreef:
    Hangt er vanaf in welke situatie. Soms is ergens over nadenken namelijk heel erg belangrijk en moet je niet zomaar iets doen.
    Maar het verschilt ook heel erg per persoon. Je hebt mensen die over elk klein dingetje na gaan denken, maar ook mensen die nergens over nadenken en gewoon alles maar doen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jiles schreef:
    Hangt er vanaf in welke situatie. Soms is ergens over nadenken namelijk heel erg belangrijk en moet je niet zomaar iets doen.
    Maar het verschilt ook heel erg per persoon. Je hebt mensen die over elk klein dingetje na gaan denken, maar ook mensen die nergens over nadenken en gewoon alles maar doen.

    Dat dus, we moeten wel blijven denken om een situatie goed in te kunnen schatten VOORDAT we er iets aan doen. Anders zou je alles alleen maar erger kunnen maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Glimpse schreef:
    Nog minder denken? De helft van de wereldbevolking bestaat al uit hersenloze pinda's. So no thanks.


    ask her if she wants to stay a while