• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen moet minder denken en meer doen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is moeten in plaats van moet. :')
    Ik ben het oneens met deze stelling!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    hangt ervan af in welke situatie... als amerika europa wil bombarderen ofzo en ze doen het gelijk dan liever niet :X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jiles schreef:
    Hangt er vanaf in welke situatie. Soms is ergens over nadenken namelijk heel erg belangrijk en moet je niet zomaar iets doen.
    Maar het verschilt ook heel erg per persoon. Je hebt mensen die over elk klein dingetje na gaan denken, maar ook mensen die nergens over nadenken en gewoon alles maar doen.

    ^ Hiermee ben ik het eens. =)


    Ik wil een tuin vol egels

    Glimpse schreef:
    Nog minder denken? De helft van de wereldbevolking bestaat al uit hersenloze pinda's. So no thanks.

    Whaha xD ik ging stuk

    Mr verder beetje eens beetje oneens, we moeten onderhand wel een keer wat gaan uitvoeren maar je moet ook niet zomaar alles doen wat in je opkomt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nou, nee denk ik.
    Iets gaat (bijna) altijd beter als je er (goed) over hebt nagedacht.
    Behalve als het over hele simpele kwesties gaat. Misschien moeten mensen minder denken als ze een paar schoenen kopen ofzo.


    Aan niets denken is ook denken.

    *denkt weer es door*

    Mee eens :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    helemaal oneens


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Meestal wel ja.


    Food.

    True


    Life is all about having a good time.

    in vele situaties wel tegenwoordig (krul)


    Shoganai i ne~

    Georgina schreef:
    Ik zou eerder zeggen: het omgekeerde.


    Hahah, ja dat dacht ik ook. ^


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Het zou beter zijn als mensen meer gingen nadenken oa mensen die anderen pijn doen om zichzelf beter te voelen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hangt van de situatie af ! :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yep, ben ermee eens xD Naja, ligt aan de situatie...

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 16:23 ]


    Simple but effective.

    Jiles schreef:
    Hangt er vanaf in welke situatie. Soms is ergens over nadenken namelijk heel erg belangrijk en moet je niet zomaar iets doen.
    Maar het verschilt ook heel erg per persoon. Je hebt mensen die over elk klein dingetje na gaan denken, maar ook mensen die nergens over nadenken en gewoon alles maar doen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.