• Omg, zit ik rustig naar buiten te kijken, vliegt mijn buurmeisje van drie keihard van de trampoline af. Ik schrok me kapot, maar gelukkig waren die ouders er ook. Nu zit ze heel hard te huilen, echt zielig : (

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 16:39 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    stiekem zou ik kapotgaan van het lachen


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    stiekem zou ik kapotgaan van het lachen


    Has no one told you she's not breathing?

    Grizzly schreef:
    stiekem zou ik kapotgaan van het lachen


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ahww. Hoe is het met haar?
    En ja, ik zou eerst ook lachen.


    Food.

    Ik moest ook lachen eerst hoor, maar nu zit ze al een half uur te janken. Dus begin me wel zorgen te maken, arm kind..


    Ik ben gemeen xoxo

    Grizzly schreef:
    stiekem zou ik kapotgaan van het lachen


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Grizzly schreef:
    stiekem zou ik kapotgaan van het lachen

    Ik zou keihard lachen en dan rennen naar der toe om te vragen of alles goed gaat.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 16:46 ]


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Omg wat zielig! Misschien moet je even langsgaan met een koekje of een snoepje? Vrolijken kleine kinderen bijna altijd wel van op ^^


    “Love is a contradiction.”

    Grizzly schreef:
    stiekem zou ik kapotgaan van het lachen

    Ik zou niet lachen bij een kind van 3, Wel als ze wat ouder zijn.


    (Be)lieve in (you)rself

    Imoani schreef:
    Ik zou keihard lachen en dan rennen naar der toe om te vragen of alles goed gaat.


    Olive

    ik zit nu te lachen met af en toe een ahhh ertussen. ik vind het zielig maar kom op.. dat beeld in mijn hoofd xd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat je zou gaan lachen... Als ik mijn broertje van 3 van de trampoline af zou zien flikkeren, zou ik serieus bijna een hart verzwakking krijgen... o_o

    Minsa schreef:
    Dat je zou gaan lachen... Als ik mijn broertje van 3 van de trampoline af zou zien flikkeren, zou ik serieus bijna een hart verzwakking krijgen... o_o


    Interdum lacrimae pondera vocis habent