• Ik heb toestemmin voor dit spel!!
    Weerwolven van wakkerdam

    Doel van het spel is,
    -dat de burgers de weerwolven wegspelen
    -de wolven de burgers weg spelen
    -de geliefden iedereen wegspelen


    Het spel speelt af in dag en nacht de spelleider (ik dus) Geeft aan of het dag en nacht is. via een prive bericht besluiten de wolven 's nachts wie hunn slachttoffer word (dit moeten ze door geven via een prive bericht aan de spelleider, hiervoor hebben de wolven tweedagen de tijd zijn ze er sneller uit word het spel doorgezet) Dan besluit de spelleider of hun slachtoffer ook echt vermoord is of alleen aangevallen.

    Als de spelleider de dag aankondig, mogen de burgers gaan stemmen wie ze verdenken van de moord (wie dus waarschijnlijk een wolf is) Als er iemand uit gestemt word (dus wie de meeste stemmen heeft) doet hij/zij ook niet meer mee. (hou wel jouw karakter voor je graag om het spel spannend te houden!!)

    De geliefdes kunnen, weerwolf/mens, /weerwolf/weerwolf, mens/mens zijn. Als een van hun dood gaat, gaat de andere ook dood. Zij moeten uiteindelijk het spel samen winnen.

    De jager, als de jager vermoord word heeft hij nog een schot met wie hij een iemand kan vermoorden.

    er kunnen 10 tot 15 mensen meedoen, dus schrijf je snel in

    schrijf je hier in, het spel word gespeeld in een verhaal Weerwolven van Wakkerdam

    1.Sanity
    2.JERKEN
    3.MyDirection
    4.Romeo
    5.Hilton
    6.Pomodori
    7.Everdeen
    8.Bear
    9.Nimbuzz
    10.Tuesday
    11.C2
    12.Sst
    13.JKxxPrinsesa
    14.SofieSaade
    15.LizzyTennant

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 17:40 ]


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    ik ik ik ik

    ikke wil :3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Go Saritje,

    Jij 'ikt' veel.

    ik doe mee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik doe mee laat je me weten of ik mee kan doen

    I'm in!

    (als er nog plekken zijn)
    Al lijkt het me via de computer een stuk lastiger dan in het echt, omdat je nu geen gezichten kan zien;)


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Ik doe mee!

    Oh oh kies mij kies mij:9~


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oeeh, Kan ik nog meedoen :D


    Trust me. I'm the doctor

    deep goes Tuesday

    Ik wil meedoen en XxsennaxX ook!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Het spijt me vreselijk voor degene die niet mee kunnen doen, hopelijk misschien een andere keer!!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Jammer dat ik niet mee kan doen, maar ik doe graag mee de volgende keer. Ik heb dit spel al een keer in real-life gedaan iig. :X


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    kan je niet nu het in story vorm staat ook de link naar de story neer zetten in de plaats van de blog


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Pomodori schreef:
    kan je niet nu het in story vorm staat ook de link naar de story neer zetten in de plaats van de blog


    Gedaan


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!