• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}




    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    mijn topics.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik probeer mijn lach in te houden 'Aedan, ik kan niet dansen. Enigste wat ik gebruikte gister waren wat simpele tricks die ik gebruik bij het freerunnen. Als het op dansen aangaat ben ik de grootste kluns die er is. Wat jullie doen kan ik helemaal niet' zeg ik en leg mijn hoofd tegen de zijne aan 'Okal was het wel leuk om een keer te doen, vooral tegen jouw' en geef hem een kus op zijn wang waarna ik mijn hoofd weer tegen de zijne aanleg.

    Aedan Price
    Ik grinnikte.
    "Ik herinner me nog al te goed dat ik best onder de indruk was, maar me ook nogal irriteerde." ik lachte nog eens.
    "Wonderbaarlijk hoeveel dat veranderd is."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn topics]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    "Pace!" gilde ik plots. "Ik daag je uit!"
    Ik keek hem uitdagend aan. Ik wist dat ik eigenlijk te hoog greep, maar ik had gewoon zin om helemaal los te gaan. En tijdens het battlen ging dat het best.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Ik keek op toen ik Amy mijn naam hoorde roepen. 'Ik daag je uit!' riep ze nog en keek me uitdagend aan.
    'Je gaat eraan.' zei ik grinnikend. Ik ging rechtstaan en liep naar haar toe. 'Kies jij de muziek maar' zei ik er nog achter.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even naar Aedan 'Ik ben ook best goed in freerunnen, het dansen is alleen minder' zeg ik lachend en kijk dan naar Amy die net Pace uitgedaagd heeft 'Aedan, ga je zusje anders even aanmoedigen? Ik loop heus niet weg' zeg ik met een glimlach naar hem.

    xFreedom schreef:
    mijn topics.


    El Diablo.

    Amy Price
    Ik slaakte en blij kreetje, meteen liep ik naar Zero toe.
    "Heb je nog een van die goede liedjes van jou?" vroeg ik enthousiast.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk even naar Amy die vraagt naar een van mijn nummers, ik lach even en pak snel mijn ipod en scroll door de lijst met mixjes 'Dit is vast wel een goeie' zeg ik lachend en geef hem aan haar met de kabel om hem in de radio te pluggen.

    Aedan Price
    "Nee, ik moedig haar wel van hier aan."
    Ik keek nieuwsgierig naar Amy die naar muziek kwam vragen.
    Ik wachtte aandachtig op de reactie van Zero. Met mijn kin op zijn schouder keek ik haar glimlachend aan

    {slaapwel.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even naar hem 'Is ook goed' zeg ik dan lachend en laat mijn hoofd weer op zijn schouder vallen.
    Ik blijf achterover geleund toekijken voor als de battle begint.

    {mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Amy Price
    Ik glimlach nog even naar Aedan voor ik naar de radio loop. Ik plug de mp3 in en hoor meteen de perfecte beat.
    Dansend baan ik me een weg door de menigte tot ik vlak voor Pace sta.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    Ik kijk toe hoe Amy dansend zich een weg richting Pace baant. Het is bijna onmogelijk dat ze dit zou kunnen winnen, maar volgens mij wist ze dat. Ze leek het gewoon voor het plezier te doen. Blijkbaar had ze toch iets geleerd.
    "Bedankt voor net. Toen je Amy terug bent gaan halen." fluisterde ik in Zero's oor, waarna ik een kusje net op zijn mondhoek drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”