• Want ik ga 1 dagje naar t sziget festival in Budapest (festival op een eiland midden in de Donau en t grootste festival van Europa)
    En ik ga er 30 seconds to mars zien en dat vind ik zo ontzettend leuk :'D
    En Kate Nash komt die dag ook en de Kaiser Chiefs ook.
    Ik ben zo blij nu.
    Maar zijn er nog meer mensen die er toevallig heen gaan?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BlueWolf schreef:
    Cool!
    Nee ik ga er niet heen, is me een beetje te ver weg x'D Hoewel ik er wel een keertje heen wil ^^ Maar iniedergeval héél veel plezier! (:

    Dankjewel :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dat groot eiland daar ja ;D

    Vetjes^^
    Toen we van dat eiland af gingen kwamen we op zo'n brug die heeeeel erg trilde door al dat verkeer, alsof die burg het zou begeven x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Daar is mijn broer ook haha. Hij is er nu al, met zijn vriendin en een hele groep vrienden.


    Ik ben gemeen xoxo

    Illuminati schreef:
    (...)
    Vetjes^^
    Toen we van dat eiland af gingen kwamen we op zo'n brug die heeeeel erg trilde door al dat verkeer, alsof die burg het zou begeven x'D

    Haha ja klopt het is er op die brug echt enorm druk hahaha echt eng.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh wat leuk dat je toch gaat, veel plezier! :'D
    30STM is niet mijn ding en ik vond ze live al helemaal niks. Maar Kaiser Chiefs zijn altijd wel leuk live en Kate Nash ook als ze een goede setlist heeft. (krul) En ik ga er niet heen dus.

    Brianstorm schreef:
    Oh wat leuk dat je toch gaat, veel plezier! :'D
    30STM is niet mijn ding en ik vond ze live al helemaal niks. Maar Kaiser Chiefs zijn altijd wel leuk live en Kate Nash ook als ze een goede setlist heeft. (krul) En ik ga er niet heen dus.

    Nog een keer bedankt :'D
    Hahaha klopt ik heb Kate Nash al eens live gezien en toen was ze niet geweldig dus ik ben benieuwd naar wat ze er dan nu van maakt :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Carcass schreef:
    Veel plezier! & ik ga niet (:


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    NYC schreef:
    (...)
    Ja klopt, naja ik ben benieuwd en ik laat het allemaal maar op me afkomen denk ik. Ik ga die dag gewoon en valt het tegen dan valt het maar tegen en waren ze goed dan waren ze goed :'D

    Das een goeie instelling ;) Enjooooy! =3


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Das een goeie instelling ;) Enjooooy! =3

    Ja inderdaad dan kan t tenminste niet tegenvallen! En dankjee gaat wel lukken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Nog een keer bedankt :'D
    Hahaha klopt ik heb Kate Nash al eens live gezien en toen was ze niet geweldig dus ik ben benieuwd naar wat ze er dan nu van maakt :'D

    Hopelijk is ze dan dit keer inderdaad beter. (krul)

    Trouwens, mijn broer vond het vorig jaar he-le-maal geweldig!
    Zijn eerste woorden toen hij thuiskwam; het was geniaal.
    Toen ging ie slapen, aangezien hij een week niet had geslapen of zo, haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    Een vriendin van me was vorig jaar de hele week gegaan, daarvan ken ik het (: Zij vond 30STM tegenvallen, maargoed.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Carcass schreef:
    Veel plezier! & ik ga niet (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Aarshaar schreef:
    Trouwens, mijn broer vond het vorig jaar he-le-maal geweldig!
    Zijn eerste woorden toen hij thuiskwam; het was geniaal.
    Toen ging ie slapen, aangezien hij een week niet had geslapen of zo, haha.

    Ik ben echt ontzettend benieuwd naar hoe ik het ga vinden eigenlijk ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ooh dat lijkt me echt vet om eens naar toe te gaan.
    Veel plezier!


    As travars