• 5 boys, 1 band, 1 dream, One Direction



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 17:00 ]


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Goedemorgen!<3


    There is nothing more badass than being yourself

    goodmorning <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Hoe kan je dit topic nou NIET kennen?! We hebben dagen lang boven aan gestaan bij Actieve Topics en we hebben al 22 Topics helemaal vol gemaakt. ;o
    hahahaha inderdaad.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Goedemorgen ! <33


    i'm broken, do you hear me.

    gooodmorning <33

    eindelijk komt er leven hier (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    gooodmorning <33

    eindelijk komt er leven hier (:


    hihihi, niet dat ik al echt leef hoor, ik lag vannacht om 3 uur in bed maar heb precies elk uur gezien en dan moet ik nog eens werken tot negen uur hahaha ik ben echt nog moe maar dat is het leven zeker, heb ik veel gemist gisteren? (a)


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hihihi, niet dat ik al echt leef hoor, ik lag vannacht om 3 uur in bed maar heb precies elk uur gezien en dan moet ik nog eens werken tot negen uur hahaha ik ben echt nog moe maar dat is het leven zeker, heb ik veel gemist gisteren? (a)
    volgens mij niet echt, ik was vanaf 7 uur ook de hele tijd weg haha maar we willen misschien de nacht van disndag tot woensdag wakker blijven en dan 's ochtends die single luisteren hahahah


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)volgens mij niet echt, ik was vanaf 7 uur ook de hele tijd weg haha maar we willen misschien de nacht van disndag tot woensdag wakker blijven en dan 's ochtends die single luisteren hahahah


    hahaha echt? dat zou ik wel mee willen doen maar dat kan ik toch best niet doen omdat ik da nweer moet wereken --' maar dan ben ik smorgens va nde party ofcourse ! hahah a


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahaha echt? dat zou ik wel mee willen doen maar dat kan ik toch best niet doen omdat ik da nweer moet wereken --' maar dan ben ik smorgens va nde party ofcourse ! hahah a
    oke dat is wel jammer, maar ik weet ook nog niet zeker of ik dat ga doen, ik zit hier sowieso 's ochtends vroeg al :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    hhhhaaaaaaaaaiiiiiiii
    het is echt gezellig hier xd
    ik ga zo naar linda toe, veel plezier vandaag :)
    ik heb zin in woensdag ochtend, hoelaat kwam het nou?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    riverdale schreef:
    (...)oke dat is wel jammer, maar ik weet ook nog niet zeker of ik dat ga doen, ik zit hier sowieso 's ochtends vroeg al :Y)


    jaaa smorgens mag je me hier ook al verwachten hoor, we mogen de single echt niet missen, dan word ons geduld geloond, of hoe zeggen ze dat xd


    i'm broken, do you hear me.

    robiinnx schreef:
    hhhhaaaaaaaaaiiiiiiii
    het is echt gezellig hier xd
    ik ga zo naar linda toe, veel plezier vandaag :)
    ik heb zin in woensdag ochtend, hoelaat kwam het nou?


    jij ook heel veel plezier !
    en was het niet achtuur in de uk en hier om negen? (:


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    jaaa smorgens mag je me hier ook al verwachten hoor, we mogen de single echt niet missen, dan word ons geduld geloond, of hoe zeggen ze dat xd
    haha ja dan wordt ons geduld beloond, maar dan gaan we hier al een paar uur van te voren helemaal flippen enzo (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    jij ook heel veel plezier !
    en was het niet achtuur in de uk en hier om negen? (:
    ja ik lees overal wat anders, dus ik zorg dat ik hier lekker vroeg zit.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)haha ja dan wordt ons geduld beloond, maar dan gaan we hier al een paar uur van te voren helemaal flippen enzo (:

    inderdaad, wie weet ga ik dan toch het nachtje door doen mee doen om dat ik niet kan slapen door het flippen xd hahahaha


    i'm broken, do you hear me.