• Na een heel lange leesloze tijd - want ik haat lezen eigenlijk, nog steeds - wil ik toch weer stories gaan lezen. En natuurlijk hangen daar een paar regels aan vast want ik lees geen verhalen die ... onleesbaar zijn, lijkt me logisch. En in de spotlight sta niks dat mij aanstaar en die gaan allemaal over die Bieber en andere shit dat mij niet boeit. (:

    - ABN
    - Gebruik van leestekens en hoofdletters.
    - Geen smilies.
    - Liefst niet te lange hoofdstukken.

    Mag gaan over:

    - Onbekende personen. Genre maakt niet écht heel erg uit..
    - Bill van Tokio Hotel. > Want dat is héél lang geleden en je vind tegenwoordig nog moeilijk goeie.

    Je mag hier dus reclame maken en dan neem ik wel een kijkje en als het me aan staat heb je geluk. Aantal delen, liefst meer dan 20.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 9 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    Dwalend door de druivenranken.
    Drama, onbekende personen, romantiek

    Livia is net 17 geworden deze zomer. Nog steeds zit hij daar, glimlachend in haar hoofd. De dagen glijden door haar vingers en alles loopt haar voorbij. Zelfs haarzelf.
    Op een dag is al haar familie bijeen en het duizelt haar. Ze moet weg. Weg van alle dwaasheid in haar hoofd. Weg van haarzelf. Maar waar ga je heen als je jezelf kwijt wil raken? En wat als je iets nieuws vindt, een nieuwe mogelijkheid, een kans om jezelf weer terug te krijgen. Zou je die dan pakken?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 18:00 ]


    wth.

    The fountain of Youth - Herschreven

    - Herschreven -

    Amy's moeder heeft een grote fantasie. Ze is al jaren op zoek naar de fontein van de eeuwige jeugd. Wanneer Amy 13 jaar is, weet ze zeker dat ze hem gevonden heeft. Ze gaat op zoek.. Maar ze komt nooit meer terug.

    Nu is Amy 18, en ze is geslaagd voor haar Gymnasium diploma. Ze wil gaan studeren maar eerst wil ze verdergaan waar haar moeder gestopt is.


    Als de 16-jarige Dawn, en de 18-jarige Nick samen een jaar verkering hebben, gaan ze samen op reis naar het romantische Parijs. Als ze weer thuis aangekomen zijn, krijgt Nick plotseling te horen dat hij kanker heeft. Hun wereld stort in. Als het helemaal uit de hand loopt, overlijd Nick. Door al het verdriet, word Dawn depressief. Als ze eenmaal een beetje opgeknapt is moet ze een gezondheidsonderzoek laten doen, omdat ze binnenkort 17 zou worden. Als ze jarig is, krijgt ze een telefoontje van het ziekenhuis. Ze moet op een controle komen, er stond niet in de brief waarom. Als ze naar de controle gaat, krijgt ze een aantal dagen later te horen dat ze precies dezelfde kanker heeft als haar vriend. Ze wil niet opgeven, ze moet knokken, ze wil niet hetzelfde eindigen als Nick. In een tijd van veel verdriet en pijn, geeft Dawn niet op. Maar redt ze het wel?

    Till death do us part.


    Where words fail, music speaks

    http://www.quizlet.nl/stories/41313/fighting-butterflies/
    Dit is mijn story, heb al aardig veel hoofdstukjes :) Met Bill van TH.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 18:04 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard



    Liberty Micheals heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen. Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet. Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks. Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij Liberty beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn Liberty en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?

    The Journalist with the Gucci bag


    “Love is a contradiction.”

    Promoot maar verder, mensen. ;-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Inderdaad mensen, promoot eens wat goede verhalen over Bill. Ik wil ook leesvoer. (":


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    Inderdaad mensen, promoot eens wat goede verhalen over Bill. Ik wil ook leesvoer. (":

    Haha. Zo zie je maar dat je niet alleen mij er blij mee maakt. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    http://www.quizlet.nl/stories/57169/road-trippin/


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Fountain schreef:
    (...)
    Haha. Zo zie je maar dat je niet alleen mij er blij mee maakt. x)


    Precies, voor het goede doel mensen! :Y)


    Numbers.



    Zijn lust gaat verder dan die van ieder ander
    En zij houd meer van hem dan van wie ook.
    Maar hij wil meer, meer dan zij hem kan geven.
    Dan is de vraag of hij echt om haar geeft.
    En zal zij ondanks alle leugens bij hem blijven...
    Het is een obsessie.
    Hij kan nergens anders aan denken.
    ~ Soudtrack ~



    CowardlyLion


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes


    Een verhaal geschreven door Goldenwing en Lorelle

    Genre: Drama , onbekende personen , romantiek

    Je kan me duizend keer zeggen hoeveel het je spijt en duizend keer zeggen dat je van me houd. Maar er komt in een punt in mijn leven dat ik besef dat het genoeg is geweest, dat het zo niet meer verder kan. Je raakt mijn binnenste op verschillende manieren. Liefde en haat liggen dicht bij elkaar. Maar welke zal ik kiezen? Je vertelde me dat we leefden van de liefde, maar ik vroeg me af waar die liefde bleef. Had het een andere betekenis voor je? Meende je ooit de woorden die je tegen me zei? En op een zekere dag kom je een nieuw persoon tegen in je leven, die je vertelt dat alles goed zal komen. Die de hoop er terug in blaast. En op het laatste zit je verwikkeld in een strijd tussen goed en kwaad. Shetan of Conway.

    link naar het verhaal


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Nu 33 hoofstukken, wordt nog veel langer
    ~ Plaatje is klikbaar


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nuocere


    Romantiek, Thriller, Onbekende personen
    De zeventienjarige Ally heeft haar zonnige leventje thuis - wat misschien minder zonnig is als je alle feiten op een rijte zet - verruild voor twee weken betoverend Italië. Ze maakt deze reis samen met het gezin van twee vrienden waaronder bovendien haar bijna vriendje Thijs. Alles verloopt volgens plan en ze heeft de tijd van haar leven. Tot... het noodlot toeslaat. Haar smetteloze leventje is opeens niet zo smetteloos meer.

    Enjoy!