• You're never safe



    Kamervoorkeuren:

    Michonne | Solomon Webster - Alleen
    Duvaineth | Gabriel - Alleen
    Caffeine | Jessica - Alleen
    Apocalyptic | Merle - Alleen
    Shachath | Benjamin - Geen voorkeur
    Amaris | Eve - Geen voorkeur
    MadCry | Ryan - Geen voorkeur
    Loctavia | Lene - Niet alleen
    Merrill | Baily - Niet alleen
    Michonne | Samira Williams & Sacramental | Isadora
    Merlyn | Elín Nystrøm & Sand | Dash

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 1:26 ]


    Your make-up is terrible

    Mt ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mt


    -

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Zou ik bij de lijst de bijnaam ertussen kunnen proppen, gezien ik een idee met haar bijnaam had? Of zal ik dat gewoon bij de naam erbij doen?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Kan toch ook gewoon bij naam?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat mag wel. ;3
    Ik zat nog te twijfelen of ik dat erbij zou zetten, maar dan voelen mensen zich vaak verplicht om een bijnaam te nemen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat mag wel. ;3
    Ik zat nog te twijfelen of ik dat erbij zou zetten, maar dan voelen mensen zich vaak verplicht om een bijnaam te nemen.


    Oké, haha. Ik heb meestal zulke namen waar een bijnaam van toepassing is -- maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Vraagje, Nikki — hoe sta jij tegenover "huisdieren"? Had vanmorgen in de trein namelijk het idee om mijn personage een hond te geven die hij al lang heeft. Maar nu ik er over na begin te denken, begin ik te twijfelen. Bij Walking Dead (even als voorbeeld) komen die ook niet terug en aangezien het al een jaar na de uitbraak is moet hij dus ook al een jaar overleefd hebben (niet alleen van de zombie's, maar ook van uithongering et cetera).
    Wat denk jij: doe maar, of liever niet? Want ik twijfel heel erg (': Zou het leuk vinden, maar weet niet of het erg realistisch is om te behalen. . .


    •

    Een hond is nog wel realistisch te behalen, denk ik. Die kunnen ook voor zichzelf zorgen, mocht het nodig zijn. In seizoen 4 komt er ook een hond langs in TWD, die heeft het schijnbaar ook overleefd, haha.
    Ik denk zelf dat honden juist langer overleven dan andere huisdieren in dit geval, dus dat vind ik wel goed.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Een hond is nog wel realistisch te behalen, denk ik. Die kunnen ook voor zichzelf zorgen, mocht het nodig zijn. In seizoen 4 komt er ook een hond langs in TWD, die heeft het schijnbaar ook overleefd, haha.
    Ik denk zelf dat honden juist langer overleven dan andere huisdieren in dit geval, dus dat vind ik wel goed.


    Ja ik twijfelde ontzettend. Met TWD zit ik nog in het begin van seizoen vier, dus die hond moet ik nog tegen gaan komen, haha. Maar awesome dat het kan, dank je wel (:


    •

    Ik zoek trouwens iemand die een soort 'leider' kan spelen. Gewoon iemand die meestal het voortouw in de groep neemt en de belangrijke beslissing, natuurlijk wel met inbreng van de rest van de groep. Het liefst wel een wat ouder iemand, eind twintig of ouder.


    Your make-up is terrible

    Dit is een van de weinige keren dat de mannen aan kop gaan :Y)

    Voor je vraag Nikki: het personage wat ik in gedachten heb is daar niet echt geschikt voor. Maar als niemand anders de taak op zich wil nemen dan zet mij maar op reserve.


    •

    Ik zie het de laatste tijd bij serieuze RPG's wel vaker, eigenlijk. Veel meer mensen zien in hoe leuk het is om af en toe een man te spelen. :Y)


    Your make-up is terrible

    Even een MT.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28