• Mag hier een slotje op?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 18:54 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Hoezo vinden ze je kinderachtig? :8 Hoe zie je eruit dan? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Eeh tsja. Koop meer dingen voor echte meiden ofzo? Die vrouwelijke rondingen accentueren. Of ga hakken dragen?
    Ik weet niet waardoor jij je vrouwelijk gaat voelen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    We kunnen moeilijk oordelen als we niet weten hoe je eruitziet, hé.
    Doe eens een laagje mascara op je wimpers, neem een nieuw kapsel en draag vrouwelijkere kleren ofzo?
    Ik weet het niet, ik moet je eerst zien.


    Has no one told you she's not breathing?

    Belachelijk dat mensen zoiets over je zeggen. Iedereen heeft zijn eigen stijl.
    Maar ik zou zo niet weten hoe ik je kan helpen.

    Koop meer strakkere dingen of zo dan? Skinnyjeans, leuke topjes..


    All I have in life, is my imagniation.

    Immagine schreef:
    Koop meer strakkere dingen of zo dan? Skinnyjeans, leuke topjes..


    None but ourselves can free our minds.

    Mag hier een slotje op?


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Misschien moet je eens wat mascara en lipgloss opdoen? Of wat dacht je van smokey eyes? Dat is zeker niet iets voor kleine kinderen, dus wie weet doet dat je wat ouder lijken.
    En misschien kan je strakke jeans aandoen en wat vrouwelijkere topjes of shirtjes, misschien met een V-hals?
    Je kan ook nog op hakken gaan lopen, dat staat ook vrouwelijk en doet je ouder lijken (nou ja, vooral groter), maar dat zou ik niet doen als je er niet op kan lopen.

    Meer weet ik er niet over te zeggen, want ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet. Ik zou gewoon iets aandoen waar je je goed in voelt, good luck!


    “Love is a contradiction.”

    vrouwelijker? wel, het is zomer! so take ur chance, en ga eens shoppen. jurkje, rokje, topje, shortje, sjaaltje, kettinkje,.. je vindt wel wat. maar blijf ervoor zorgen dat je je goed voelt in de kleding die je draagt.. dat is en blijft volgens mij gewoon het belangrijkst. je kan ook gaan voor basic, en afwerken met assecoires zodat je iets leuks hebt? expirimenteer gewoon. try new stuff. en show het eindresultaat op Q! (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO