• Ik teken best veel, alleen ik wil beter worden in het maken van schetsen van personen en situaties een beetje zoals dit. Ik merk dat mijn schetsen vaak heel stijf zijn en daar wil ik wat aan gaan doen, daarom mijn vraag of jullie mij situaties/prompts kunnen geven. Het hoeft niet fandom related te zijn, maar dat vind ik wel leuk om te doen want dan heb ik wat houvast. (Fandoms staan onder de spoiler).

    Een voorbeeld van een prompt: "Draco x Harry, ven when they're adults they still have dumb competitions for EVERYTHING."

    Het mogen ships zijn, maar dat hoeft niet, het kan van alles zijn en dan ga ik het proberen te tekenen - met een nadruk op proberen. Als je tips voor me hebt, laat die alsjeblieft weten, want dat kan ik goed gebruiken!

    Harry Potter, Tolkien, The Vampire Diaries, The Hunger Games, Supernatural, Pretty Little Liars, Gone, The Fault in Our Stars, Game of Thrones, Avatar; the Last Airbender, The Legend of Korra, Disney, Reign, the 100, Marvel, Once Upon a Time.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 11:15 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alle jurken die Elena/Katherine gedragen hebben, dat zou echt wat leuks kunnen worden!

    Verder zou je personages van je eigen verhalen kunnen schetsen ;D


    ' Nyctophilia '

    Loki & Tony Stark, hun geheime relatie met veel liefde en een beetje plagerij.

    Of

    Bilbo Baggins & Thorin Oakenshield, friendship that never dies.

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik wil een Castiel zien die trots een taart voor Dean gebakken heeft. 8D


    Your make-up is terrible

    Zoiets?

    James & Sirius, ze hebben de onzichtbaarheidsmantel laten slingeren en zijn Harry nu kwijt (Lily komt over een half uur thuis c;)

    Ik weet niet of je helemaal bij bent met OUAT, maar zo ja:

    Regina & Emma Swan nemen het samen op tegen het sprookjesboek van Henry (verbeelding van operation mongoose)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Zoiets?

    James & Sirius, ze hebben de onzichtbaarheidsmantel laten slingeren en zijn Harry nu kwijt (Lily komt over een half uur thuis c;)

    Ik weet niet of je helemaal bij bent met OUAT, maar zo ja:
    Regina & Emma Swan nemen het samen op tegen het sprookjesboek van Henry (verbeelding van operation mongoose)


    Oh mijn God, per ongeluk onzichtbare baby Harry, haha. Dat zou ik ook wel willen zien. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh dat zijn echt leuke allemaal, ik ga er gelijk aan beginnen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Assassin schreef:
    Ik wil een Castiel zien die trots een taart voor Dean gebakken heeft. 8D

    Ik heb hem zo vaak overnieuw getekend dat de lijnen te dik werden om nog verder te gaan haha, ik ga hem nog wel een keer opnieuw proberen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rider schreef:
    Zoiets?

    James & Sirius, ze hebben de onzichtbaarheidsmantel laten slingeren en zijn Harry nu kwijt (Lily komt over een half uur thuis c;)

    Ik weet niet of je helemaal bij bent met OUAT, maar zo ja:
    Regina & Emma Swan nemen het samen op tegen het sprookjesboek van Henry (verbeelding van operation mongoose)


    -

    Ik ben nu bezig met de jurken van Katherine, ik zal vanavond weer verder gaan, want ik moet zo naar school (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rider schreef:
    Zoiets?

    James & Sirius, ze hebben de onzichtbaarheidsmantel laten slingeren en zijn Harry nu kwijt (Lily komt over een half uur thuis c;)

    Ik weet niet of je helemaal bij bent met OUAT, maar zo ja:
    Regina & Emma Swan nemen het samen op tegen het sprookjesboek van Henry (verbeelding van operation mongoose)


    Ö
    Die moet ik zien xd
    Is wel typisch voor hun twee hoor. Doeidoei baby xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    "James & Sirius, ze hebben de onzichtbaarheidsmantel laten slingeren en zijn Harry nu kwijt (Lily komt over een half uur thuis c;)"


    James forgot his shirt... en Sirius is een beetje apart... oh well

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 21:49 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.