• Ben ik weer. de anonieme quizletter. ik kom even wat vertellen over mezelf.

    ik heb dus een paar goede vriendinnen en 1 van die meisjes is dus een van mijn bf's (Nee Anne is het dit x niet) ik noem haar hier wel even Kim. nou Kim en ik kennen elkaar nog maar een jaar ofzo maar we zijn echte bf's.we zijn ook samen naar het TH-concert in nijmegen geweest etc.etc. maar Kim geeft mij dus steeds kusjes. op mijn wang en dicht bij mijn mond enzo. en als ze dat doet krijg ik zo'n vrolijk licht gevoel in mijn buik wat ik nog nooit gehad heb bij jongens.

    en nog iets.
    ik was dus verliefd op een jongen,ik noem hem hier weel Paul. nou eerst deed Paul aardig tegen me en het leek zelfs alsof hij me leuk vond maar nu negeert hij me enzo. :'(
    wat moet ik hier nou mee aan..


    Assasin.

    ikke toch niet:O

    ikke toch niet:O


    Nee.. ze heet in het echt anders maar dan weet iedereen meteen wie ik ben en ik wil het graag soort van secret houden want mijn bf zit hier ook op


    Assasin.

    (...)

    Nee.. ze heet in het echt anders maar dan weet iedereen meteen wie ik ben en ik wil het graag soort van secret houden want mijn bf zit hier ook op


    oke ik snap wat je bedoeld

    Probleem 1 : Misschien ben je Bi?

    Probleem 2: Breek er je kop maar niet over; jongens zijn weird. De ene moment staan ze je praktish af te lebberen en het volgende doen ze alsof je niet bestaat. En dan durven ze nog eens te zeggen dat vrouwen ingewikkeld zijn(N)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    weetje ik weet wel wrm niemand antwoord.. omdat de meesten nu denken dat se me niet kenne etc. etc. en dan reageren de meesten niet egt. ;l


    Assasin.

    Probleem 1 : Misschien ben je Bi?

    Probleem 2: Breek er je kop maar niet over; jongens zijn weird. De ene moment staan ze je praktish af te lebberen en het volgende doen ze alsof je niet bestaat. En dan durven ze nog eens te zeggen dat vrouwen ingewikkeld zijn(N)


    1 : zou best kunnen...

    2 : hihi.. idd


    Assasin.

    Probleem 1 : Misschien ben je Bi?

    Probleem 2: Breek er je kop maar niet over; jongens zijn weird. De ene moment staan ze je praktish af te lebberen en het volgende doen ze alsof je niet bestaat. En dan durven ze nog eens te zeggen dat vrouwen ingewikkeld zijn(N)

    Daar heb ik niks aan toe te voegen x] [vooral dat laastte :Y)]


    Mew <3