• Hoi :'D
    Ik slik al ongeveer 4 jaar de pil (sinds mijn 12e dus), maar ik maak me nu lichtelijk zorgen. Ik heb nooit eerder problemen gehad ermee, dus ik stress hem wel. Het klinkt vast heel dom, maar oké. Ik vertel het toch maar en als je negatief wil reageren.. Er staat bovenin je scherm een rood kruisje.
    Vorige maand ben ik eerder met de pil gestopt omdat ik eerder ongesteld zou worden, zodat ik er op vakantie geen last van had. Doorslikken haat ik enorm erg, dus dat deed ik niet. Maar ik ben dus niet ongesteld geworden, nu nog steeds niet. Nu kan ik eerlijk zeggen dat ik de pil wel eens een keer ben vergeten, maar dat gebeurde altijd in de tweede week en dan hoef ik geen extra bescherming te gebruiken -> nagevraagd aan de huisarts. Ik heb sinds ik eerder met de pil gestopt ben ook geen pil meer geslikt en ben nu dik een maand te laat met ongesteld worden ><
    Mijn vriend en ik gebruiken buiten de pil om geen extra bescherming. De laatste maand wel, maar toch zijn we bang dat ik zwanger ben. D:
    Ik heb wel een test gedaan drie weken geleden, maar die was negatief. Toch ben ik nog steeds niet ongesteld. Wel heb ik al een paar weken enorme last van mijn baarmoeder en stemmingswisselingen. Mijn schoonmoeder vroeg of ik nog wel ongesteld word, omdat ik een buikje heb gekregen. Niet dus, maar we hebben gezegd van wel, omdat ik nog vrij jong ben. En we het niet willen vertellen, want het zou uitlopen op ruzie waarschijnlijk. Verder heb ik geen tekenen van zwangerschap. Behalve het niet menstrueren dan.

    Wat denken jullie? Zal ik toch nog maar eens een zwangerschapstest doen en/of naar de huisarts gaan?
    Help me aub, en als je me dom vindt.. Prima, dat hoef je me niet te vertellen dan, want ik vind mezelf ook niet snugger op dit moment :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb een hekel aan de pil
    k haad er 1 waardoor ik niet meeer ongesteld zou worrdenn
    Nou nu zitik in Franrkijk en ben ik hett al 2,5 week duus ik verrtrouw er niet meerr op


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou gewoon naar de huisarts gaan, die kan jou het beste vertellen of er iets mis is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eh, als je zegt dat je ook een buikje hebt gekregen, zou ik maar even naar de huisarts gaan :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Zo jong al begonnen met de pil?
    Maar ik zou een zwangerschapstest halen als ik jou was
    Gewoon voor de zekerheid (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Weetje, ik moest de bijsluiter lezen van de pil die ik slik, en daar staat informatie in over deze dingen. Er staat ook dat je de dokter moet waarschuwen bij mogelijke zwangerschap. Ik zal nog een test doen en ook naar de dokter gaan.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik zou ff zo'n zwangerschap test ding doen aangezien je zegt dat je een buikje heb o.o


    Shoganai i ne~

    hmmm... als je een test hebt gedaan en die zei dat je niet zwanger was dan weet ik het niet
    ik ben een keer 8 maanden niet ongesteld geweest nadat ik gestopt was
    en mn zus was een jaar niet ongesteld geweest
    en de huisarts wist niet wat het was
    maar ik zou tog maar even langs gaan als ik jou was

    Je kan beter naar de dokter of naar het ziekenhuis gaan, zwangerschapstesten zijn niet altijd betrouwbaar ;) en je bent niet dom


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Ik was ook gestopt met de pil en het duurde toen 6 maanden voordat ik echt weer een keer ongesteld werd. Maar ik werd toen wel in mijn stopweek ongesteld, en dat had jij niet. Onmiddellijk naar de huisarts zou ik zeggen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gewoon geen seks hebben. Dan krijg je dit gezeik ook niet :'D
    Anyway, ik zou dan maar even naar de huisarts gaan.


    -

    Ik zou naar de huisarts gaan. hij kan je waarschijnlijk meer vertellen.

    Captivity schreef:
    Ik zou naar de huisarts gaan. hij kan je waarschijnlijk meer vertellen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.