• Ik voel me zo hard, iedereen lijkt altijd te huilen tijdens films, maar ik huil nooit.
    Meer mensen die net zo hard zijn als mij?


    Food.

    Ik heb echt hard gehuild toen Snape doodging in HP 7 PT 2, Maar dat komt omdat ik me gewoon heel goed kon voorstellen hoe hij zich voelde en omdat het onterecht is dat hij zo gemarteld wordt...
    Bij "Hart in Actie" huil ik soms ook wel, bij van die hele lieve kleine kindjes met hersentumoren... Hartverscheurend.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik huil altijd op momenten dat er niemand huilt en moet lachen als de rest dan wel huilt ofzo. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik huil echt heel gemakkelijk :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik huil nooit bij films ;D.
    behalve harry potter en The lovely Bones


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn vader zegt dat ik geen gevoelens heb. (cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Casuelle schreef:
    Ik huil altijd. hahaha.(krul)


    Ik ook (-:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ligt er helemaal aan welke film het is en waar hij over gaat. Vaak ligt het er ook aan met wie ik ben. Ik zou het minder snel doen als ik met me vriend en zijn vriendengroep was. Maar als ik gezellig een avondje met mijn vriendinnen zit, dan vind ik de sfeer toch anders.


    I love you Tim

    Niet altijd
    Voorbeeld bij Titanic was iedereen aan het huilen en ik was keihard aan het lachen
    Hangt van de film af eigenlijk (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik huil echt haast nooit bij films, tot nu toe, is dat nog maar 2 keer voorgekomen of zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik huil redelijk weinig... het moet al een goede film/boek zijn... hangt ook af van de acteurs en waar het over gaat...&jaa, ik lach ook altijd bij horrors :P


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    I only cry when I see Bambi.


    Here & Now

    Ik huil nooit, alleen heb soms wel dat ik de tranen voel prikken.
    En dat is alleen als het heel zielig is.
    zoals bij Er komt een vrouw bij de dokter.


    Ivar Oosterloo.

    Ik huil als iemand anders huilt, dus dan weet je genoeg (nerd)


    As travars

    Tranquillity schreef:
    Ik huil echt heel gemakkelijk :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik huil bij alle films waar iets zieligs in voorkomt, soms ook bij boeken


    Everybody Lies.