• Ik was gisteren op Pukemarock, een festivalletje bij ons in de buurt en daar zag ik voor de eerste keer The Opposites. En ze waren gewéldig, echt beyond awesome.
    Maar ze hadden een DJ bij en die was gooooooed en mooi :9~ Probleem; ik ben zijn naam kwijt. Daarom wou ik even vragen of iemand van jullie wist waarover ik het had, sinds hier toch veel Nederlanders zitten en die DJ ook een Nederlander was.
    Hij was zowat bruin getint & ik dacht dat ik altijd iets hoorden van "DJ funky" en nog wat, maar ik kan ook mis zijn. Dus weet iemand toevallig over wie ik het heb?
    Bedankt (flower)

    Ik ben niet geweest, dus ik zou het niet weten. Ik vond de tickets te duur en wij hebben voor vandaag toch gratis tickets aangezien mijn mama bij de gemeente werkt.

    Misschien staat zijn naam wel op het programma?
    http://www.pukemarock.be/


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Ik ben niet geweest, dus ik zou het niet weten. Ik vond de tickets te duur en wij hebben voor vandaag toch gratis tickets aangezien mijn mama bij de gemeente werkt.

    Misschien staat zijn naam wel op het programma?
    http://www.pukemarock.be/

    Nee, ik heb al gekeken en hij stond er niet bij.

    Nee sorry.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Weet iemand het wel? ;o

    Dat echt niemand dat weet, ;o Ik bedoel jullie zijn Nederlanders, zij komen uit Nederland :Y)

    Oh my god. Volgens mij woon jij niet zo héél ver van mij vandaan. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    Oh my god. Volgens mij woon jij niet zo héél ver van mij vandaan. :9~

    And waar woon jij dan? :Y)

    Danny de Funk?



    Als hij het is was dat makkelijk te vinden via Google en anders zwijg ik. (cat)

    Kingcrawler schreef:
    Danny de Funk?



    Als hij het is was dat makkelijk te vinden via Google en anders zwijg ik. (cat)

    Hij lijkt er precies wel op, maar die van gisteren was kaal? :')

    Evaporate schreef:
    (...)
    Hij lijkt er precies wel op, maar die van gisteren was kaal? :')

    Misschien is hij dat ondertussen? (krul)

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Misschien is hij dat ondertussen? (krul)

    Ja, ik heb wat verder gezocht & hij noemt DJ Fanny West ofzoiets -volgens Google- en ja, dat is hij dus :Y)

    Ik heb hen gezien op maanrock! Ik vond ze echt geweldig!:9~ Maar ik kan verder neit antwoorden op je vraag, sorry ;3


    effort never betrays you