• Als ik heel braaf blijf dan krijg ik deze auto op m'n achttiende ;o Ik weet niet waaraan ik het verdient heb, want ik krijg nu al een vespa, en dan gaat ie zeggen dat we 'sparen'. Ik ga in elk geval niet klagen :'D Hebben jullie al plannen voor een auto, of heb je er al eentje enzo? (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik zie mezelf niet autorijden, ik ben al zo'n gevaar op de fiets :')


    Olive

    Ik mag de eerste jaren in de auto die we nu hebben rijden en als ik hem in de prak heb gereden mag ik een nieuwe gaan kiezen met mijn papa. (:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 14:16 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    jij heb dan wel een rijke papa xD
    ja ik wil volgend jaar wel mijn rijbewijs gaan halen.
    alleen ik moet de lessen en de auto zelf betalen xD
    en ik heb misschien net 400 euro:X


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Tulsa schreef:
    Ik zie mezelf niet autorijden, ik ben al zo'n gevaar op de fiets :')


    Dat dus ;D


    Nee echt, het is een wonder dat ik nog nooit een ongeluk heb gehad met de fiets.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dat dus ;D


    Nee echt, het is een wonder dat ik nog nooit een ongeluk heb gehad met de fiets.


    Oh, ik ben al aangereden door een bus omdat ik zo gevaarlijk rijd :'DD Dus wees blij haha.


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Oh, ik ben al aangereden door een bus omdat ik zo gevaarlijk rijd :'DD Dus wees blij haha.

    Omg, ze lacht nog ook, haha. Gek ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik heb al een autootje. 11 jaar oude Citroën Saxo. Het is een klein ding, maar het rijdt. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tulsa schreef:
    (...)

    Oh, ik ben al aangereden door een bus omdat ik zo gevaarlijk rijd :'DD Dus wees blij haha.


    Haha doe je goed XD ik al paar keer bijna door een auto

    1) ik stak over XD dacht; dat wil wel ;D
    2) Dat kutweggetje bij Muntendam is eng.. daar bijna
    3) stak over en ik zag die hele auto niet
    4) me broertje duwde me opzij o-O
    5) die weet ik ff niet meer zo snel.. maar zou nog wel wat dingen wezen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee. Ik heb nog een paar jaar.


    Food.

    Georgina schreef:
    (...)
    Omg, ze lacht nog ook, haha. Gek ;p


    Haha, op dat moment ben ik beginnen wenen van de schok :') Nja, dus ik moest een straat inslaan en ik kijk of er achter me geen auto rijdt, kijk ik terug, zie ik opeens die bus van rechts komen en hij stopte dus niet, terwijl daar een stopteken stond. Ik helemaal in paniek, niet weten wat doen, sla ik net op tijd in, bots ik zijlings tegen die bus aan en knal ik tegen een paaltje :') Dat deed best zeer :')


    Olive

    ik moet nog steeds een rijbewijs halen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tulsa schreef:
    (...)

    Haha, op dat moment ben ik beginnen wenen van de schok :') Nja, dus ik moest een straat inslaan en ik kijk of er achter me geen auto rijdt, kijk ik terug, zie ik opeens die bus van rechts komen en hij stopte dus niet, terwijl daar een stopteken stond. Ik helemaal in paniek, niet weten wat doen, sla ik net op tijd in, bots ik zijlings tegen die bus aan en knal ik tegen een paaltje :') Dat deed best zeer :')


    Omg, serieus die bussen stoppen nooit hé. Bij ons doen zij ook altijd ongelukken, ze denken da ze alles mogen, dommerikken.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik mag dan in zijn BMW cabrio z3 rijden, kuch.


    I live for the applause, you will die for it.

    Georgina schreef:
    (...)

    Omg, serieus die bussen stoppen nooit hé. Bij ons doen zij ook altijd ongelukken, ze denken da ze alles mogen, dommerikken.


    En die reed dus gewoon door hé :') Gelukkig was het met school dat we moesten rijden (en ik reed vooraan, vandaar) enja, dus mijn leerkracht had dan het nummer van die bus onthouden. Fuck you, ass :'DD
    Die bussen zijn echt zo.. dmfjqmkdj.


    Olive

    Ik mag binnenkort afrijden _O_ En dan mag ik de auto van mijn moeder gebruiken. En dan maar sparen voor een eigen auto (:


    -