• Hallooo (:.

    Ik dacht; Ik heb Morgenrood bijna uit. En ik zie veel fans van De Hongerspelen. Is dat een leuk boek?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    CurlyBubbles schreef:
    Jazeker! Ik vind de hongerspelen super goeie boeken!! Heb 'De Hongerspelen' 3 keer gelezen, 'Vlammen' 2 keer en 'Spotgaai' 1 keer xD
    En het is ook altijd handig, als de film uitkomt (:


    ... spotgaai?
    WILLEN JULLIE STOMME NEDERALNDSE BOEKE VERTALERS NU EENS MET JE POTEN VAN TITELS AFBLIJVEN?!
    Heel offtopic sorry =_= (End at is neits tegen jou hoor CurlyBubbles)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    dayxdreamer schreef:
    De hongerspelen zijn niet leuk

    maar Super Mega Geweldig!!!

    PS: moet je waarschuwen, Ze veranderen je kijk op de wereld volkomen.

    En dat staat niet alleen op de achterflap, maar ik heb het dus echt wel voor.

    Precies


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Het is geweldig! Ik ben nu op de helft van Spotgaai, het laatste boek.

    Nee, het zijn verschrikkelijk saaie boeken


    Ex astris, sciencia

    Escritura schreef:
    (...)

    ... spotgaai?
    WILLEN JULLIE STOMME NEDERALNDSE BOEKE VERTALERS NU EENS MET JE POTEN VAN TITELS AFBLIJVEN?!
    Heel offtopic sorry =_= (End at is neits tegen jou hoor CurlyBubbles)

    xD hoe heet het dan in het Engels?

    En het zijn echt hele leuke boeken, de GONE-serie van Michael Grant is indd ook heel leuk. Als je wil maak ik een hele boekenlijst voor je, je hoeft het maar te vragen xD


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik stel voor dat je Harry Potter gaat lezen! *wink* Nee, grapje. Ik heb de hongerspelen ook nog nooit gelezen, misschien moet ik dat ook maar eens doen. (krul)


    All was well.

    Fae schreef:
    (...)
    xD hoe heet het dan in het Engels?

    En het zijn echt hele leuke boeken, de GONE-serie van Michael Grant is indd ook heel leuk. Als je wil maak ik een hele boekenlijst voor je, je hoeft het maar te vragen xD


    Mockingjay. het is 'The hunger games', 'Catching fire' en 'Mockingjay' :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Mockingjay. het is 'The hunger games', 'Catching fire' en 'Mockingjay' :Y)


    Dit dus.

    Vlammen?! SPOTGAAI!?

    Dutch people are stupid. and i say that as a dutch person. god =-=


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het zijn geweldige boeken. Erg mooi en spannend geschreven. Ik moet wel zeggen dat ik me een beetje depressief voelde bij het eind van het derde boek.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oeeh de hongerspelen is echt geweldig, ik heb nu net vlammen uit en moet het derde boek nog kopen maar ik kan niet wachten totdat ik daar aan kan beginnen!! echt een aanrader!!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Escritura schreef:
    (...)

    Dit dus.

    Vlammen?! SPOTGAAI!?

    Dutch people are stupid. and i say that as a dutch person. god =-=

    Hoe moeten ze het anders vertalen? :')


    All was well.

    ik heb hem vandaag in het engels geleend van de bieb omdat iedereen zegt dat het geweldige boeken zijn, dus ik ben benieuwd


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Gringotts schreef:
    (...)
    Hoe moeten ze het anders vertalen? :')


    Niet. :'D Gewoon de titels ehtzelfde laten.

    Twilight (ew) Heet toch ook geen Schemering?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De hongerspelen triologie is echt een ge-wel-dig-e boekenreeks.
    Ik heb ze in het engels, alle drie samen, binnen 3 dagen uitgelezen.
    Echt zeker de moeite waard <3


    Give Me A Rose For Every Player In The World And I Would Have A Whole Bunch Of Roses For You <3

    Escritura schreef:
    (...)

    Niet. :'D Gewoon de titels ehtzelfde laten.

    Twilight (ew) Heet toch ook geen Schemering?

    Nee, maar de andere titels zijn wel vertaald. Dat is gewoon kwestie van een zo groot mogelijk publiek aanspreken, want niet iedereen hier kan Engels. Tsjah. :Y)


    All was well.