• Hallooo (:.

    Ik dacht; Ik heb Morgenrood bijna uit. En ik zie veel fans van De Hongerspelen. Is dat een leuk boek?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Nee, maar de andere titels zijn wel vertaald. Dat is gewoon kwestie van een zo groot mogelijk publiek aanspreken, want niet iedereen hier kan Engels. Tsjah. :Y)


    Je meot toegeven dat Spotgaai achterlijk klinkt XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De meningen verschillen heel erg, maar ik vond ze leuk!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Escritura schreef:
    (...)

    ... spotgaai?
    WILLEN JULLIE STOMME NEDERALNDSE BOEKE VERTALERS NU EENS MET JE POTEN VAN TITELS AFBLIJVEN?!
    Heel offtopic sorry =_= (End at is neits tegen jou hoor CurlyBubbles)


    Uh oké, sorry ze :S
    Oké, de engelse namen zijn altijd beter, maar weet jij dan hoe ze in het engels heten? (niks tegen u hoor ;))

    Phenomena schreef:
    (...)
    OH Gone is echt fantastisch. Ik heb alleen nog maar het eerste deel gelezen :Y)


    Gone is echt een super novel. Hongerspelen wil ik ook wel eens beginnen lezen. Het klinkt wel goed!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    CurlyBubbles schreef:
    (...)

    Uh oké, sorry ze :S
    Oké, de engelse namen zijn altijd beter, maar weet jij dan hoe ze in het engels heten? (niks tegen u hoor ;))


    XD Het was neit tegen jou bedoelt, i kkan er gewoon neit tegen als mooie titels naar nederlands vertaalt worden


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Je meot toegeven dat Spotgaai achterlijk klinkt XD

    I quote that.


    All was well.

    Ik weet het niet, nooit gelezen :$


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    jah, ik vind van wel, maargoed, dat ligt em er helemala aan waar je van houd, maargoed. hij is zkr leuk, en niet geschoten, altijd mis hea!?


    keep control, if you don't have it, take it

    hea, de hongerspelen zijn AWESOME, AMAZING, GREAT, BEAUTIFULL & VERSLAVEND. Maar 1 waarschuwing: Als je de hongerspelen hebt gelezen wil je de andere twee delen er gelijk achteraan lezen xD. In 2012 komt ook de film uit. Maar ik denk dat, omdat het verhaal zo goed is en ik de casting van de acteurs niet altijd goed gekozen vind, het boek beter is.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Omygod, ze zijn zo geweldig, echt, je MOET ze gaan lezen als je dat nog niet gedaan hebt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb ze niet gelezen, maar ze lijken me niet zo geweldig. :')


    As travars

    Ik vond de Hongerspelen een heel goed boek. Ik ga binnenkort op zoek naar de andere twee boeken, want die moet ik ECHT lezen.

    Veel hier zegen dat Gone ook een goed boek is. Maar daar ben ik het niet mee eens. Ik vond het net iets te langdradig.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik heb ze vaak vastgehad in de bib maar ze spraken me niet echt aan.
    Tot ik hier op Q ook veel mensen tegenkwam die het boek echt goed vonden.
    Ik heb het vorige week dus maar eens ontleend en in 1 dagje was het uit!
    Echt fantastisch!
    Ik ben nu bezig in het tweede boek en het beloofd ook de moeite te worden!
    Zeker lezen dus!!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Bronte schreef:
    Nee, het zijn verschrikkelijk saaie boeken


    comfort in c h a o s

    Er staat op de achter kant van het boek:
    Wees gewaarschuwd : Dit boek neemt je leven compleet over
    En ze hebben gelijk :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor