• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:52 ]

    Yeah, men suck.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Woow wat een bedrieger! Je hebt helemaal gelijk. Van mij mag hij ook opflikkeren!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja zo iemand ken ik ook. (joehoe)


    -

    Pfff wat een zak!

    Deletrius schreef:
    Woow wat een bedrieger! Je hebt helemaal gelijk. Van mij mag hij ook opflikkeren!


    Firm believer of all that is magic

    Dat zijn echt doorzichtige leugens.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dumpen die handel ! (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Elite schreef:
    Dumpen die handel ! (cat)

    Haha dat wou ik ook net zeggen :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Elite schreef:
    Dumpen die handel ! (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh, mijn vriendin heeft dit ook gehad. Dat was een jongen die had gelogen dat hij ong. een hele week was opgebleven. Daardoor kreeg hij problemen met zijn hart enzo. Ze was ook heel ongerust over hem, want hij stuurde haar steeds smsjes dat hij zelfmoord wilde plegen enzo. En ik vond het nogal een vaag verhaal door enkele factoren en toen ik zijn foto zag, herkende ik hem en hij is nogal een player. Jeetje, ik heb haar nog nooit zo zien huilen. Echt, dumpen die handel.


    Olive

    Die sukkel spreekt echt niet de waarheid. Geloof me, ik heb ook zoiets meegemaakt. Dat kan gewoon niet! :S Laat hem maar lekker opflikkeren. Hij is het niet waard.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Fuck boys, forever alone.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Deletrius schreef:
    Woow wat een bedrieger! Je hebt helemaal gelijk. Van mij mag hij ook opflikkeren!


    Inspiration can hit you any time

    Hoe oud is die? :')


    All was well.

    Deletrius schreef:
    Woow wat een bedrieger! Je hebt helemaal gelijk. Van mij mag hij ook opflikkeren!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.