• Jaja, ik heb dus Morgenrood al bijna uit als jullie die andere topic van mij gelezen hebben. Dus ik twijfel tussen de hongerspelen en nog een ander boek. Hebben jullie aanraders?
    Ga geen Twilight of Harry Potter zeggen, want die heb ik al uit XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik heb bijna alle boeken op dit topic gelezen
    daarom zit ik dus op Q :p


    Cool, neat, swell -Cry

    Hamlet van William Shakespeare & Great Expectations van Charles Dickens, maar deze zijn een aanrader in het Engels (-:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    of Little Woman van Louisa May Alcott, maar ook in het Engels (-:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Van wat voor soort verhalen hou je? (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    De Wings-serie van Aprilynne Pike (als ik het goed schrijf) is voor jou een aanrader. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hongerspelen
    Fallen!
    De gave van Katsa
    Verraad in de Dalen
    (:


    I can't ever stop crying.

    Zielen, ook van Stephanie meyer


    Better to fight for something than live for nothing

    De Hongerspelen-triologie is echt een ontzettend mooi en leuk verhaal, en anders kan je ook de serie 'het erfgoed' proberen. Er zijn nu 3 boeken van en 8 november komt het laatste boek. De eerste drie boeken zijn:
    - Eragon (verfilmd, komt morgen(woensdag) op RTL 7)
    - Oudste
    - Brisingr

    Ik hoop dat je hier iets mee kan. ;]
    Xx. Leentje (K)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    GONE GONE GONE GONE.
    Oké tweede reactie. Maar deze serie is dan ook echt de moeite waard.


    JDN.

    Ik hou echt van de John Grisham boeken en dan vooral straatvechter & de jury(:

    Oh en ik heb net bonus time uit van gregor vincent, dat gaat over soort van de tweede wereld oorlog en een zwitersebank... klinkt heel raar enzo maar ik werd gedwongen om dat boek te lezen en tja... ik vond het nog leuk ook,

    of gewoon de serie mzzl meiden(:


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    ik heb zeker een aanrader voor je!!
    ik ben zelf helemaal gek van Darren Shan, hij schrijft officieel kinderboeken, maar ik ben nu 17 en vind het nog steeds geweldig.
    zijn serie: "de wereld van darren shan" is een hele goeie, die gaat over een jongen die vampier wordt en gek is van spinnen, het is wel heel realistisch geschreven, waardoor je er bijna in gaat geloven, in het begin gebeurt er niet heel veel, maar het wordt steeds spannender. (12 delen)
    een andere serie: "de demonata" is iets sneller met lezen, maar is wel echt horror, dus daar moet je van houden, het gaat over jongeren die met demonen, dood en verderf te maken krijgen, maar ook deze serie (10 delen) is heel realistisch geschreven, is echt een aanrader (leeftijd is 10+ maar zou het zelf wat hoger zetten, mijn zusje heeft er op haar 12e nachtmerries van gehad, maar wilde wel heel graag door lezen, dus die wil binnekort weer beginnen :p)

    hoop dat je er wat aan hebt, laat me weten wat je er van vond als je ze besluit te lezen. zou het ook leuk vinden als je uberhaupt wat terug zou schrijven of je ze wel of niet wil gaan lezen, ben heel nieuwschierig namelijk

    groetjes van guus

    Boeken van Terry Goodkind of Licia Troisi zijn altijd aanraders (als je van dikke fantasy boeken houd tenminste xD)


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    fantastische boeken:
    hongerspelen
    noorderlicht
    elfenblauw (2 boeken)
    liverpool street
    soldaten huilen niet
    percy jackson (5 boeken)

    The Hunger Games, absoluut!


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.