• Vandaag heb ik een kleine kitten gered. :3
    Ik was met mijn zus met de auto aan het rijden en toen we even stopte hoorde ik een kat miauwen, of hoe je het ook noemt.

    Ik stapte uit om even een kijkje te nemen en toen bleek dat er een kleine kitten in een gracht vast zat en er niet uit kon.
    Ik kon dat katje daar echt niet laten zitten, daar heb ik een veel te groot dieren hart voor. :'D

    Dus ik zette mijn achterste neer in de brandnetels en heb hem eruit gehaald. Als ik hem had mogen houden had ik hem waarschijnlijk Kitty of Pudycat genoemt. :3

    Jullie ooit al dieren in nood tegengekomen? (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb ook ooit eens een poes gered en toen heb ik haar gehouden en toen werd ze zwanger en had ik nog een poes. :Y)


    All was well.

    Goed van je! n_n
    Nee eigenlijk nog nooit.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 18:10 ]


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Descendo schreef:
    Goed van je! n_n
    Nee eigenlijk nog nooit.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    ja een kikker die was te ver van het water x] (en met ver bedoel ik ook ver o.O)


    Shoganai i ne~

    Jup eens vogeltje die in de klauwen van een kat zat in m'n tuin. Ik weet het dat de natuur is maar ik heb de kat weggejaagd en het vogeltje wat drinken gegeven en toen vloog hij weer weg (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    ik had puppy's gered uit het water.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Als ik me goed herinner hebben we hier een kat lopen die we 'gered' hebben. Ze liep hier rond te zwerven dus namen we ze in huis. Zo zijn we in de loop der tijd aan de meeste van onze katten gekomen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Laten we het daar maar niet over hebben ]:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb een kip gered van onthoofding XD er was een nestje kuikens bij me oma & opa en ze gingen ze vetmesten en slachten okéé, ik heb haar gered van me oma en me opa:Y) en de soeppot XD nu scharrelt ze in de tuin bij onze 2 andere kippen :P

    dan nog eens een sneeuwwitte kat die met zijn kop vast zat in een blikje kattevoer dus ik pakte haar op, bevrijdde haar kopje en toen scharte ze me en liep weg... en ik liep daar met een serieuze krabbel op me lijf...

    en dan nog heb ik eens een vlinder uit het zwembad gered (t leefde nog)

    en nog véél zo'n dingen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb samen met mijn moeder en zus heel veel dieren gered. In fact, er wordt bij ons in de dorpen nooit op de dieren gelet enzo en de dierenambulance die uit de stad moet komen vertikt het. Dus de eigenaren van het Dierenpark, die heel close zijn met mijn ouders, hebben besloten een eigen dierenambulance op te richten en al die toestanden en uiteindelijk ook een opvang voor gewonde dieren. En ik mag ook helpen! ;D


    Forever.

    Ik stond vorig jaar vroeg op omdat ik met mijn ex ergens naartoe ging. Het was april of mei en een heel mooie en warme dag, geen wolkje aan de lucht. Ik keek naar buiten en zag in onze vijver iets spetteren dus ik liep naar buiten maar zag niets en ging dus terug naar binnen, misschien verbeelding. Toen ik terug binnen was keek ik terug en zag weer gespetter dus liep weer naar buiten en zag toen pas een babyvogeltje dat vast zat tussen 2 plastieken plooien. Ik rende naar de garage en zocht een spatel en een stok en probeerde het eruit te halen maar het lukte niet dus die gooide ik op het gras terwijl ik weer naar de garage liep voor een visnetje. Die spatel nam ik terug vast en ik kon met het visnetje het vogeltje op het spateltje brengen en op het droge leggen. Toen was mama ook wakker en toen hebben we het in een schaaltje gezet met een kleiner schaaltje met water en een met zaad. Een uurtje later was het terug gaan vliegen. (:

    Ook heb ik in maart een beestje veilig aan de kant gebracht waarvan ik nog altijd niet weet wat het was, maar het was wel heel schattig. Ik gaf het zelfs een nieuw papieren zakdoekje om het warmte te brengen. ^^ Hier heb ik er meer over verteld als je er nieuwsgierig naar bent. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Een geitje wat vast zat in het hek met haar horens. Het was zo hartverscheurend. Ik stond te huilen met mijn vriendin achter me, die ook huilde. We stonden helemaal te flippen en toen ineens schraapte ik al mijn moedjes bij elkaar en duwde dat geitje terug. Ze blaatte zo vreselijk hard, en omg het was zo zieligggg. :3


    Smile and live.