• Bree Tanner is een van de nieuwelingen in het leger van Victoria, in het boek Eclips, van de succesvolle Twilight serie. In het boek Het tweede korte leven van Bree Tanner, kom je erachter hoe Bree dit alles meemaakt en hoe ze tot haar einde komt. Maar stel nou dat jij Bree bent, hoe zou jij dan tot je einde komen? Doe jij hetzelfde als Bree en leef je net zo lang als haar? Of kies jij iets anders en leef je langer, of toch korter dan haar? Kom erachter in deze quiz!
    Deze quiz is voor een wedstrijd.
    Twilight personages en Bree-foto's behoren toe aan Stephenie Meyer. Quizvragen, uitkomsten en bewerkingen van de Bree-foto's zijn gemaakt door Ballad.






    Dit hieronder is niet nodig om te lezen, maar dit is voor degene van de quizwedstrijd en de mensen die zich vervelen en zich afvragen hoelang het heeft geduurd en hoe ik alles dan heb gedaan:
    Er zit ongelofelijk veel werk in, dus ga niet zeuren als het je niet aanstaat. Ik ben er al vanaf ergens voor één uur mee bezig en het is nu half vijf, dus er zit bijna vier en een half uur werk in. De plaatjes bij de uitkomsten heb ik gemaakt met het plaatje hierboven. Eerst heb ik Bree daarin uitgeknipt, zodat ik haar kon bewerken. Daarna heb ik een losse zwarte achtergrond genomen en die bewerkt en daarna daar Bree op geplakt. Toen heb ik er tekst op gezet en die tekst bewerkt. Elke keer als ik dan een andere tekst moest doen, moest eerst de bewerking er weer af, de tekst veranderd en dan de bewerking er weer op. Alle vragen en uitkomsten heb ik uit het hoofd getypt en daarna moest ik die er ook nog eens helemaal inzetten, met een zeer ingewikkelde puntentelling. Namelijk, als je op een bepaald antwoord heb geklikt, moet je op die uitkomst uit komen en niet meer op een ander, dit is erg ingewikkeld geweest en het puntensysteem heeft dan ook aardig wat tijd gekost, om dat op orde te kunnen krijgen. Verder weet iedereen wel hoe lang het duurt om veel vragen en nog veel meer uitkomsten in te vullen. Al met al was het dus heel veel werk en ik denk dat ik het nooit meer doe. Voor nu hoop ik dat het een leuke quiz is geworden, veel plezier met het maken!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 16:16 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik ga eens maken =D
    Died together, oh ;(

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 16:29 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik ga eens maken =D
    Died together, oh ;(

    Aww =( Ach ja, in elk geval samen <3


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    (...)
    Aww =( Ach ja, in elk geval samen <3

    Ja, inderdaad! Liefde eh :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    I died together :C. En ik wou het nog zo graag overleven ;-;


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik word geadopteerd door de Cullens 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Died together. ):

    Leuke quiz! :3

    Ik ren weg met Fred.
    Goede quiz!


    Food.

    Basilisk schreef:
    I died together :C. En ik wou het nog zo graag overleven ;-;

    Aww, nog een keer proberen? xd

    Soundeffect schreef:
    Ik word geadopteerd door de Cullens 8D

    Ik heb nu nog niemand gezien met die uitkomst, leuk dat jij 'm hebt =D

    Celestial schreef:
    Died together. ):

    Leuke quiz! :3

    Dankjewel!

    Emerge schreef:
    Ik ren weg met Fred.
    Goede quiz!

    Yay, Fredje! En dankje! (krul)


    “Love is a contradiction.”

    I tried to escape, but failed.
    I'm doomed. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ren weg samen met Fred!
    Ik heb het overleefd_O_. Al zou ik al weg vluchten bij de 1e x dat je mag jagen x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga 'm even maken! :D


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    ChaeRim schreef:
    I tried to escape, but failed.
    I'm doomed. x'D

    Aww, poor you =(

    BeRavenclaw schreef:
    Ik ren weg samen met Fred!
    Ik heb het overleefd_O_. Al zou ik al weg vluchten bij de 1e x dat je mag jagen x]

    Haha, volgende keer zal ik de optie om eerder te vluchten erbij doen, goed?

    Dory schreef:
    Ik ga 'm even maken! :D

    Yay =D


    “Love is a contradiction.”