• 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, 1 Single, What Makes You Beautiful?, ONE DIRECTION! <3







    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    riverdale schreef:
    serieus ik maak echt heel veel mensen fan, gister een vriendin, paar dagen terug ook al een andere vriendin, paar weken terug robin, en mijn zus ook nog een beetje want die vind sommige liedjes wel leuk hahaha


    Hahaahaha, toen ik ze kende wist niemand wie ze waren, maar dat was begin maart / eind februari of zo toen ik echt "fan" werd. En nu opeens, BAM.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Hahaahaha, toen ik ze kende wist niemand wie ze waren, maar dat was begin maart / eind februari of zo toen ik echt "fan" werd. En nu opeens, BAM.



    Zo was het bij mij ook, maar ik ben echt blij dat ik ze ontdekt heb, dat was gewoo nheel toevallig. ik zou niet meer zonder ze kunnen <3


    i'm broken, do you hear me.

    Cinna schreef:
    (...)

    Hahaahaha, toen ik ze kende wist niemand wie ze waren, maar dat was begin maart / eind februari of zo toen ik echt "fan" werd. En nu opeens, BAM.
    ja ik ken ze ook al een poosje, maar ik ben de laatste tijd pas echt heel erg fan geworden.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)


    Zo was het bij mij ook, maar ik ben echt blij dat ik ze ontdekt heb, dat was gewoo nheel toevallig. ik zou niet meer zonder ze kunnen <3
    neee ik kan ook niet meer zonder, echt niet


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Cinna schreef:
    (...)

    Hahaahaha, toen ik ze kende wist niemand wie ze waren, maar dat was begin maart / eind februari of zo toen ik echt "fan" werd. En nu opeens, BAM.


    Same here!
    Ik ken ze sinds eind december begin januari en iedereen dacht echt van wtf wie zijn dat en zoo.


    What's so bad about being different?

    Ik weet nog precies hoe ik er fan van werd, hihi, ook ontzettend toevallig! OMFG als ik een bepaald topic niet gestart had, was het misschien wel helemaal niet zo geweest.


    JDN.

    Joszie schreef:
    Ik weet nog precies hoe ik er fan van werd, hihi, ook ontzettend toevallig! OMFG als ik een bepaald topic niet gestart had, was het misschien wel helemaal niet zo geweest.


    OMG.
    0.0
    Ik kan min dag echt nieet meer voorstellen zonder dit topic


    What's so bad about being different?

    kunnen jullie je nog voorstellen hoe het was toen je 1D nog niet kende? haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    kunnen jullie je nog voorstellen hoe het was toen je 1D nog niet kende? haha


    neee;o


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    kunnen jullie je nog voorstellen hoe het was toen je 1D nog niet kende? haha


    hahaha niet echt :D


    i'm broken, do you hear me.


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:
    kunnen jullie je nog voorstellen hoe het was toen je 1D nog niet kende? haha


    Ja, hahaha. Toen was ik nog niet zo goed bevriend met een hele goede vriendin van mij als ik nu ben. EN DAT ALLES DOOR ONE DIRECTION!

    Ik heb trouwens een nieuw verhaal idee dankzij One Direction, willen jullie het even beoordelen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    riverdale schreef:
    kunnen jullie je nog voorstellen hoe het was toen je 1D nog niet kende? haha

    Not really.
    Nou ja, eigenlijk wel. Ik hield me met andere obsessieve dingen bezig, maar dit slaat echt alles.


    JDN.

    oh, het liefst vanal blijf ik nu een hele dag achter mijn computer zitten en de single luisteren, maar helaas moet ik gaan werken. maar om vier uur ben ik even terug en dan speel ik hem weer opnieuw en opnieuw en dan vanaf zeven uur, een hele avond ^^


    i'm broken, do you hear me.

    dus schatjes bij deze, tot strakjes! nog veel luisterplezier en vooral MEEZINGplezier ! <33333333333333333333333333333333333333333


    i'm broken, do you hear me.