• slot

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:31 ]

    Ik vind van wel. Maar als je écht met hem wilt samenwonen, je een leuk huis kunt vinden, een baan, alles kunt betalen en zo, dan waarom niet?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    voor mensen zoals jij vast niet.


    We're all mad here.

    Tjah. me zus is al samen gaan wonen op dr 15 . lang verhaal...
    Mja, als je van elkaar houden al een tijd bij elkaar ben.. wrm niet.. als jij je fijn erbij voelt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soundeffect schreef:
    Ik vind van wel. Maar als je écht met hem wilt samenwonen, je een leuk huis kunt vinden, een baan, alles kunt betalen en zo, dan waarom niet?


    precies zo dacht ik dus ook ,

    Ik ben 19 en ik ga over 3 maanden met mijn vriend samenwonen.
    Anderhalf jaar geleden hadden we dat besloten, en nu komt het uit.
    Dus ja, het is mogelijk :3


    I love you Tim

    Fellatio schreef:
    Tjah. me zus is al samen gaan wonen op dr 15 . lang verhaal...
    Mja, als je van elkaar houden al een tijd bij elkaar ben.. wrm niet.. als jij je fijn erbij voelt


    ja we hebben lang over gehad . want je kan nie 1 2 3 gelijk een huis hebben je moet eerst weten of je het kan betalen en andere dingen regelen , op der 15 nou respect :P ik wil graag huis uit niet dat ik het niet leuk thuis vindt ,aleen ik wil ook me privacy en dat heb ik weinig in mijn huis (huil)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 18:42 ]

    Hangt allemaal van de situatie af enzo.


    -

    Waarom niet?
    als jij dat graag wilt, your life :B

    Smeyalata schreef:
    Waarom niet?
    als jij dat graag wilt, your life :B


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    PureObsessed schreef:
    Ik ben 19 en ik ga over 3 maanden met mijn vriend samenwonen.
    Anderhalf jaar geleden hadden we dat besloten, en nu komt het uit.
    Dus ja, het is mogelijk :3


    alles is gelukkig mogelijk (H)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 18:43 ]

    Kenker schreef:
    (...)

    ja we hebben lang over gehad . want je kan nie 1 2 3 gelijk een huis hebben je moet eerst weten of je het kan betalen en andere dingen regelen , op der 15 nou respect :P ik wil graag huis uit niet dat ik het niet leuk thuis vindt ,aleen ik wil ook me privacy en dat heb ik weinig in mijn huis (huil)


    Mwah, lag ook grotendeels aan de situatie wrm dat gebeurde. [niks ruzie (: gwn andere zaken]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soundeffect schreef:
    Ik vind van wel. Maar als je écht met hem wilt samenwonen, je een leuk huis kunt vinden, een baan, alles kunt betalen en zo, dan waarom niet?


    All was well.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Mwah, lag ook grotendeels aan de situatie wrm dat gebeurde. [niks ruzie (: gwn andere zaken]


    Oow oke ja dat is niet zo fijn

    Ik vind het niet te vroeg hoor. Als jij je er goed bij voelt ;) Moet je dat zeker doen! Juist heerlijk om bij je vriend te kunnen wonen :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik vind het niet te vroeg hoor. Als jij je er goed bij voelt ;) Moet je dat zeker doen! Juist heerlijk om bij je vriend te kunnen wonen :D


    Ja :$