• Ik heb net een nieuw verhaalidee volledig uitgeschreven, maar ik kan geen titel bedenken. Kunnen jullie misschien even helpen?

    Sofie Scot is een gewone student in hartje Seatle als ze opeens verdwijnt. Sofie werd als laatst gezien 's avonds bij een
    eettentje. Iedereen maakt zich zorgen, terwijl *naam* eigenlijk als in coma op een ijskoude keldervloer ligt te transformeren tot
    een mysterieus wezen, aka, vampier. Ze beland in het vampierleger van Victoria, maar wanneer ze hierachter komt vlucht ze,
    hun krachtigste schakel is weg. *-naam* heeft namelijk een speciale gave, ze weet welke beweging de tegenstander tijdens
    een gevecht gaat maken. Dat maakt haar tot een sterk wezen. Enkele dagen na haar ontsnapping hoort ze van het leger hun
    plannen, en besluit naar Forks te gaan. Daar is ze aanwezig tijdens het gevecht, maar dan verscholen in de bossen.
    Na het gevecht komt Bella aan, en de geur van haar bloed doet haar dorst oplaaien, maar, aangezien ze niet dood wilt besluit ze iemand anders te doden, op het La push grondgebied vermoord ze Emily bijna maar ze kan gestopt worden door de weerwolven. Ze geven Seth de opdracht haar te vermoorden, maar Seth laat haar lopen, ze voelt meteen een band met Seth, en ze blijven elkaar zien.
    Wat als die band haar dood kan betekenen?


    comfort in c h a o s

    A Death Relation?
    Untill I Die?
    A Complecatic Love?
    Will I Die For Love?

    :P ik ben slecht in titels


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad