• Halllo! Wij, Annick en Krullie, zijn bij Sebas (Lycaon) thuis en hij draagt altijd gothic kleding. Nu heeft hij een overhemd gekregen en hij heeft een spijkerbroek te voorschijn getoverd! Wij willen jullie graag het resultaat laten zien!
    Before

    After


    (Y)


    Dus, wat denken jullie, welke versie is beter om voor een basisschoolklas te staan? [/He wants to be a teacher]


    Life is hard and then we die

    De after is beter, het ziet er netjes uit.

    De tweede lijkt me denk ik beter om voor een basisschoolklas te staan.
    En het staat leuk(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    De tweede is beter maar hij mag zijn haar knippen denk ik


    Owl you need is love.

    De tweede, puur alleen voor de ouders.
    Ik denk da een licht groen hemd hem nog beter zou staan :)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    2e versie is goed om voor te komen als leerkracht, maar de 1e versie staat hem veel beter en is dan weer niet gepast voor een leerkracht. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Excuse schreef:
    De tweede is beter maar hij mag zijn haar knippen denk ik
    Sebas: Hell no
    Krull: Hij wil het juist laten groeien
    Annick: -ligt op de grond van het lachen-


    Life is hard and then we die

    Ik vind de "voor" veel leuker om voor de klas te staan! Nightwish forevah!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Scandal schreef:
    2e versie is goed om voor te komen als leerkracht, maar de 1e versie staat hem veel beter en is dan weer niet gepast voor een leerkracht. :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    2.
    Al zou ik een leraar ook niet raar aankijken met een spijkerbroek + bandshirt, in plaats van overhemd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    En oja, die leuke blonde dame mag mijn kinderen later ook lesgeven ^_^, krullie ook :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haha, leuk (:
    Ik denk dat hij moet dragen wat bij hem past, die kinderen voelen dat toch wel aan en zolang er geen schokkende afbeeldingen op staan is het niet zo erg toch? En dan op een ouderavond maar voor de afterversie gaan, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hij kan beter egale kleuren voor zijn overhemden gebruiken. ^^
    Ik vind zwarte en witte overhemden altijd heel erg mooi, met van die opgerolde mouwen. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Priemgetal schreef:
    En oja, die leuke blonde dame mag mijn kinderen later ook lesgeven ^_^, krullie ook :)
    Ik word geen lerares hoor! En Krullie ook niet, hihi


    Life is hard and then we die

    Hemd uit zijn broek nog, hij is nog geen 40 jaar oud hé :'D. Maar voor de rest de tweede ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hahaha Sebas! :p


    Has no one told you she's not breathing?