• Hay, oké. Ik geef volgende week mijn birthdayparty voor vrienden.
    Ik vind een jongen leuk, waarmee ik, in een korte tijd, goede vrienden mee ben geworden. Ik weet alleen niet of ik hem moet uitnodigen.
    Tegen één van mijn beste vriendinnen doet hij altijd heel aardig, maar achter haar rug om maakt hij grappen over haar. Ik weet niet waarom, maar ik heb het idee dat hij zo ook tegenover mij doet.
    Hij stond afgelopen jaar wel bijna elke pauze bij mijn groepje, maar dat kwam door andere vrienden van ons allebei. Daardoor hebben we eigenlijk een betere band gekregen..
    Heeft iemand tips?

    Xoxo.


    Geen reclame, please.

    Gewoon uitnodigen niet zo onzeker gewoon dr voor gaan en als ie je niet leuk vindt, ja jammer dan. Van blauwtjes lopen leer je ook weer iets (:.

    Leeuwarden schreef:
    Gewoon uitnodigen niet zo onzeker gewoon dr voor gaan en als ie je niet leuk vindt, ja jammer dan. Van blauwtjes lopen leer je ook weer iets (:.

    Inderdaad, het is niet leuk als hij je niet leuk vindt, maar wie niet waagt wie niet wint. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je hem niet uitnodigt voelt hij zich misschien beledigt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    gewoon doen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! (:


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart